افزایش بیکاری جوانان استان آذربایجان غربی در سایه غفلت مدیران

فرماندار چالدران گفت: مردم چالدران به عنوان دومین شهر محروم ایران به سبب محرومیت‌های فراوان این شهرستان با چالش‌های بسیار شدید روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسکانیوز، کریم حسین‌زاده ظهر امروز در پنجمین جلسه اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برخی مواقع من به عنوان فرماندار با اخلاق تندی به سراغ مسئولان می‌آیم که به خاطر محرومیت شهرستان چالدران است.

وی با بیان اینکه ما در چالدران به‌سختی برای توسعه این شهرستان می‌جنگیم و مسئولان نباید صدای بلند ما را بر مبنای رفتار تند ما حساب کنند، افزود: این صدای بلند ما به خاطر این است که محرومیت زیادی در شهرستان چالدران وجود دارد و هنوز که هنوز است برطرف نشده است.

فرماندار چالدران در رابطه با فشاری که محرومیت این شهرستان برای مردم ایجاد کرده است بیان کرد: محرومیت‌های موجود در شهرستان چالدران، مردم این شهرستان را با چالش‌های بسیار شدید در بسیاری از زمینه‌ها روبه‌رو کرده است که باید به سرعت چاره‌اندیشی شود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که مدیران استانی ما را کمک کنید تا مشکلات موجود در شهرستان چالدارن از جمله مشکل جمعیت کسر شده و بیکاری جوانان منطقه حل شود، افزود: انتظار داریم از مدیران بزرگ استان آذربایجان غربی ما را یاری کنند چرا که استاندار آذربایجان غربی بهتر از بنده مشکلات موجود در چالدران و ظرفیت‌های موجود را نیز می‌دانند.

فرماندار چالدران تصریح کرد: از تمامی مدیران استانی و روسای دستگاه‌های مختلف درخواست همکاری برای چاره اندیشی به مشکلات شهرستان چالدران را داریم چرا که این شهرستان مشکلات بسیار جدی و فوریتدار دارد.

901

کد خبر: 818337

وب گردی

وب گردی