با شناخت دقیق مردم از خدمات و نقش قوه قضائیه توطئه و ترفند دشمنان خنثی خواهد شد

پیرو انتشار طرح کانال دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با عنوان «همه باید مراقبت کنند که این نعمت‌ها تضییع نشود»، رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با شناخت دقیق مردم از خدمات و نقش قوه قضائیه در حفظ حقوق، آرامش و امنیت مردم و برخورداربودن قوه از حمایت مردمی توطئه و ترفند دشمنان خنثی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، غلامحسین اسماعیلی در این باره اظهارکرد: با شناخت دقیق مردم از خدمات و نقش قوه قضائیه در حفظ حقوق، آرامش و امنیت مردم و برخورداربودن قوه از حمایت مردمی توطئه و ترفند دشمنان خنثی خواهد شد.

این مقام قضایی در استان تهران گفت: گستردگی کارو مسئولیت‌های گوناگون قوه قضائیه اعم از دادگستری‌ها و سازمان‌های تابعه قوه قضایه زمینه سازارائه خدمات متنوع و گسترده توسط دستگاه قضایی به جامعه شده است و فراوانی خدمات از یک سو و اثر بخشی خدمات از سوی دیگر و مهمتر از آن ارائه خدمات مبتنی بر تعالیم دینی و ارزش‌های اسلامی اهمیت کار را به حد واندازه‌ای رسانده که مقام عظمای ولایت از آن به عنوان یک نعمت یاد فرمودند.

وی اظهارکرد: البته این به معنای بی عیب و نقص بودن کار‌های انجام شده نیست بلکه کلیت اهداف و برنامه‌های قوه را در بر می‌گیرد و لازم است در جهت بهبود و ارتقاء وضع موجود نیز تلاش بیشتری انجام شود.

رئیس کل دادگستری تهران تصریح کرد: رسیدگی و احقاق حق دو میلیون پرونده در سال و دادرسی و فریاد رسی و رفع ظلم وتعدی از افرادی که بدون توسل به قوه قضائیه امکان استیفای حقوق خود را نداشتند و نقشی که دادگستری‌ها در تأمین امنیت شهروندان در مسیر برخورد با سارقان، قاچاقچیان، مفسدان اقتصادی و امثال آن‌ها ایفا نموده است مصداق بارزی از خدمات اثر گذاراین بخش از نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی است.

اسماعیلی خاطرنشان ساخت: بدخواهان نظام به ویژه آن‌ها که با کلیت نظام جمهوری اسلامی سرسازگاری ندارند، نهاد‌هایی که در مسیر دفاع از انقلاب، اسلام و امنیت شهروندان و جامعه و برخورد با مفسدان و دشمنان نظام وانقلاب و مردم اثر بخشی بیشتری دارند را به صورت ویژه آماج هجمه‌های ناجوانمردانه خویش قرار می‌دهند و درکنار آن‌ها برخی از عناصر داخلی که منافع نامشروع خود را در خطر می‌بینند همراه و همزبان با گروه اول به تخریب دستگاه قضایی می‌پردازند.

وی گفت: آنچه در این مسیر اهمیت دارد آن است که با اطلاع رسانی صحیح و دقیق نقش و خدمات قوه قضائیه برای شهروندان به خوبی تبیین شود که تاکنون در این جهت کوتاهی‌هایی را شاهد بوده‌ایم و با شناخت دقیق مردم از خدمات و نقش قوه قضائیه در حفظ حقوق، آرامش و امنیت مردم و برخورداربودن قوه از حمایت مردمی توطئه و ترفند دشمنان خنثی خواهد شد.
701

کد خبر: 818370

وب گردی

وب گردی