زمان آغاز تولید خودرو کوئیک اعلام شد

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت : تولید خودرو کوئیک از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایپانیوز، محمد قربانی خاطرنشان کرد: از زمانی که تولد محصول جدید قطعی می‌شود و تا به تولید برسد، مراحل سفارش گذاری برای تولید قطعات خودروی جدید از سوی این معاونت آغاز می‌شود و برنامه ریزی برای تولید و حصول اطمینان از ایفای تعهدات فروش انجام خواهد شد و برای هردو محصول کوئیک و ساینا اتوماتیک نیز این اتفاق افتاده است.
او تصریح کرد: فرایند کار تولید کوئیک و محصولات جدید، به صورت کار گروهی است و همه‌ی واحدهای گروه سایپا در مقاطع مختلف درگیر پروژه‌های جدید خواهند بود.
قربانی با بیان اینکه ساینا خودرویی است که در حال حاضر در سایپا تولید می‌شود، گفت: برای تولید ساینا اتوماتیک با تامین گیربکس اتوماتیک، تولید این محصول نیز در زمان پیش بینی شده آغاز و به بازار عرضه خواهد شد.
او افزود: خودروسازی یک زنجیره‌ای از طراحی تا خدمات پس از فروش را شامل می‌شود و در حوزه طراحی محصول مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا، معاونت‌های مهندسی و پشتیبانی و دیگر واحدهای سایپا تلاش می‌کنند تا همه نیاز‌ها را پیش بینی و بر اساس یک جریان زمانی امکان عرضه خودروهای طراحی شده به بازار را فراهم کنند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا در خصوص نمایشگاه خودرو شیراز گفت: خوشبختانه شاهد حضور پررنگ شرکت‌های گروه سایپا و استقبال عمومی خوب از نمایشگاه هستیم.
قربانی خاطرنشان کرد: استقبال گسترده مردم شیراز از این نمایشگاه نشان داد که مردم اهل شعر و شعور شیراز با صنعت خودرو عجین هستند و قدر این صنعت را می‌دانند. وی گفت: تلاش گروه سایپا در این نمایشگاه، عرضه قابلیت‌ها و توانمندی‌های مختلف این مجموعه است تا مشتریان و مردم با این توانمندی‌ها بیشتر آشنا شوند.
قربانی با ضروری خواندن ارتباط دوسویه خودروساز با مشتریان افزود: فرصت‌های نمایشگاهی اعم از نمایشگاه خودرو شیراز و بقیه استان ها، فرصت‌های مناسبی برای تحکیم روابط بین خودروسازان و مشتریان بدون حلقه‌های واسط است که مشتریان‌
می‌توانند خواسته‌ها و انتظارات خود را به صورت مستقیم به خودروسازان منتقل و خودروسازان نیز تلاش می‌کنند تا انتظارات مشتریان را برآورده کنند.
او با اشاره به حضور در خور شان و پررنگ زیرمجموعه‌های گروه سایپا در نمایشگاه خودرو شیراز، از استقبال گرم مردم شیراز و استان فارس قدردانی کرد. معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا در خصوص محصولات آینده سایپا توضیح داد: پروژه‌های SP۰ و SP۱۰۰ پلت فرم کاملا خاص سایپاست که بر اساس گزارشات متعددی که مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا ارائه کرده، قابلیت تولید خودروهای سدان، هاچ بک و کراس را خواهند داشت و این یک قابلیت تقریبا" منحصر به فرد سایپا در ایجاد و طراحی پلت فرم است؛ بنابراین گزارش کوییک طایفه‌ای از ایل‌های کرد ایران و شامل تقریباً ۱۵۰ خانوار است.
این طایفه در ژاورود مسکن دارند. منطقه‌ی ژاورود یکی از سه منطقه‌ی اورامانات است که درمیان شهرهای سنندج، سروآباد وکامیاران قرار گرفته است.
کوئیک نام وستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان جاسک در استان هرمزگان ایران است که جمعیت آن ۵۷۹ نفر (۱۲۰ خانوار) بوده است.
در استان کردستان و بخش موچش شهرستان کامیاران نیز روستایی وجود دارد که نامش «کوئیک» است. این روستا در دهستان عوالان قرار دارد و جمعیت آن ۷۶ نفر (۱۸ خانوار) است.
نام روستای دیگری هم در شهر نقده «کوییک» است.
نام تپه‌ی مربوط به عصر مس قدیم (هزاره ۴ میلادی) است که در شهرستان جوانرود، بخش روانسر، و در جوار روستای کوئیک واقع شده، این اثر به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
در زبان انگلیسی واژه‌ی «Quick» به معنای سریع و چابک است.
این واژه هم به لحاظ آوایی و هم لحاظ نوشتاری بسیار خوش ترکیب و خوش صدا است.

برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان برای اولین بار در شیراز

رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا گفت: "گروه خودرو سازی سایپا برای افزایش اعتماد مشتریان و همچنین بهره‌گیری از نظرات ارزنده آنان در فرایند طراحی محصول، تولید، فروش و خدمات پس از فروش، برای نخستین بار در نمایشگاه‌های خودرویی کشور، نشست کارگاهی مدیریت تجربه مشتریان (CEM) را در نمایشگاه خودرو شیراز اجرا می‌کند.
عباس صفری خاطرنشان کرد: "پس از اجرای موفق این طرح در سطح استان تهران و با توجه به اهمیت نظر مشتریان در تصمیم گیری کلان گروه سایپا، اجرای کارگاه مدیریت تجربه مشتریان با استفاده از ظرفیت فضای نمایشگاهی گروه سایپا صورت می‌گیرد و در این کارگاه مشتریان علاوه بر بازدید از آخرین دستاوردهای حوزه‌های تولید و خدمات گروه سایپا، به‌صورت مستقیم با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان مستقر در محل نمایشگاه ارتباط برقرار نموده و دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح می‌کنند.

او تصریح کرد: "مشتریان در تجربه جدید ارتباط دو سویه با گروه سایپا، نظرات خود را در خصوص تمام مراحل خرید و تحویل خودرو، طراحی محصول و خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند و اجرای این روش نوین موجب شده است تا ضمن ایجاد یک فضای صمیمی، تجربه‌های مشتریان در قالب کارگاه مدیریت تجربه مشتریان، بررسی و ثبت شود.

رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا تصریح کرد: در این پروژه که با همکاری اساتید دانشگاه علم و صنعت و شرکت مهندسین مشاور خودروی ایران در حال اجراست، مشتریان با تکمیل پرسش‌نامه تخصصی و جامع و همچنین مصاحبه و گفت‌وگو، نظرات و تجربیات خود را در اختیار کارشناسان این مرکز قرار می‌دهند و این تجربیات ارزنده پس از انجام تحلیل‌های آماری و تجزیه و تحلیل‌های تخصصی در قالب متدولوژی نوین مدیریت تجربه مشتریان (CEM) در جلسات کارشناسی و تخصصی حوزه‌های مختلف گروه سایپا، مطرح خواهد شد و در آینده نزدیک، اقدامات اصلاحی و بهبود فرایندهای تولید محصول، فروش و خدمات پس از فروش را به همراه خواهد داشت.

صفری اظهار کرد: برای بهره‌گیری از نظرات مشتریان گروه سایپا در دیگر استان‌های کشور نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که تا پایان سال جاری، اجرایی خواهند شد و همچنین برگزاری این کارگاه‌های تخصصی در استان‌های مختلف، باعث دستیابی به یک رویکرد تحلیلی جغرافیایی در خصوص تجربیات مشتریان در سراسر کشور است که در بهبود کیفیت محصولات و خدمات گروه سایپا به هموطنان، نقش پررنگی خواهد داشت.

او توضیح داد: مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا به منظور بررسی، تحلیل و پیاده سازی نظرات مشتریان، جلسات نظرسنجی از مشتریان را بر اساس یکی از جدیدترین و معتبرترین روش‌های موجود اجرا می‌کند و در این روش که از آن با عنوان CEM (CUSTOMER EXPERIENCE MANAGMENT) یاد می‌شود، نظر مشتریان در قالب سفرهای نه گانه از ابتدای آشنایی با برند سایپا تا استفاده از محصول، خدمات و امداد تجریه و تحلیل می‌شود و به همین منظور مشتریان در جلسات برنامه ریزی شده، به پرسشنامه‌های حاوی ۱۵۱ سوال در سه بخش و در زمان مناسب پاسخ داده، نظرات و انتقادات احتمالی را مطرح می‌کنند و سپس مشکلات، مشاهدات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص تمام فرایندهای گروه سایپا اعم از خرید، استفاده از محصول و خدمات به صورت شفاف مطرح می‌کنند.

صفری گفت: این موارد توسط پرسشگران به دقت ثبت و بر اساس روش‌های آماری متعارف، تحلیل شده و به مدیریت ارشد گروه و مسئولین مربوطه جهت بررسی، تعریف برنامه‌ها و اقدامات اصلاحی و پیاده سازی آن‌ها منعکس می‌شود.
او افزود: این پروژه در ماه‌های اخیر و با ۱۲۰۰ نمونه از مشتریان تهرانی برگزار شده است.
صفری گفت: این طرح در تمام نمایشگاه‌های خودرویی آینده اجرا خواهد شد و برای اولین بار که در نمایشگاه خودرو شیراز برگزار می‌شود، مشتریان شیرازی به صورت تصادفی انتخاب شده و به جلسات مربوطه دعوت می‌شوند و آنان امکان نقد با کیفیت و دقیق برند‌ها و خودرو‌ها را خواهند داشت و این اقدام بر اساس رویکرد جدید و استراتژی‌های نوین سایپا در جهت حرکت به سوی تامین رضایت حداکثری مشتریان و تبدیل آن‌ها به همراهان وفادار صورت می‌گیرد.

401

کد خبر: 818473

وب گردی

وب گردی