ویژه برنامه «مخاطب خاص» از کربلای معلی روی آنتن می‌رود

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) ویژه برنامه «مخاطب خاص» بصورت مستقیم از کربلا معلی روی آنتن می رود.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با شام شهادت امام جعفر صادق(ع) ویژه برنامه «مخاطب خاص» امشب (پنجشنبه 29 تیرماه 96) حوالی ساعت 23 با اجرای رسالت بوذری و حضور حجت السلام و المسلمین سوزنچی با موضوع تربیت حسینی از منظر امام جعفر صادق (ع )و شعر خوانی سید حمیدرضا برقعی شاعر اهل بیت (ع ) بصورت زنده از کربلای معلی از شبکه سوم سیما پخش می شود.

برپایه این گزارش، ویژه برنامه مخاطب خاص با موضوع اصلی «خانواده منتظر،تربیت حسینی و مباحث در ذیل آن»، با حضور کارشناسان دینی و اخلاقی و اجرای رسالت بوذری ،پنجشنبه هر هفته ساعت 23 بصورت زنده و مستقیم از شهر کربلا معلی به روی آنتن می رود.

پخش آیتم های تولیدی و اختصاصی برنامه مخاطب خاص از کربلای معلی، گزارش هایی از جانبازان و مادران شهدا ،زیارت به نیابت از دوست داران سفر به کربلا وتقدیم ان به حضرت سیدالشهدا کلیپ های کوتاه مدح خوانی از جمله بخش های تصویری جذابی است که در این برنامه پخش می شود.

برنامه مخاطب خاص هدیه مشترک گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما و به تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای اوج می باشد که از کربلای معلی تقدیم عاشقان اهل بیت علیه السلام می شود.

500

کد خبر: 818502

وب گردی

وب گردی