حمایت کامل حوزه فرهنگی واحد اندیمشک از نهادهای انقلابی/ چاپ گاهنامه تدبر توسط بسیج کارکنان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک پیامبر مکرم اسلام (ص) و امامان (ع) الگوی جامع و کامل برای امر به معروف و نهی از منکر هستند و ما سربازان عرصه فرهنگی وظیفه داریم ادامه دهنده این راه باشیم.

دکتر جهانگیر میرزاوندی، معاون دانشجویی – فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک در گفت و گو بآیسکانیوز فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی محبان اهل بیت (ع) تسلیت گفت و اظهارکرد: امام جعفر صادق (ع) پس‌ از درگذشت‌ پدر بزرگوارش‌ حضرت امام محمد باقر(ع) به مدت 34 سال‌ به امامت امت پرداخت که دوره زندگی امام صادق(ع) با اواخر حکومت امویان و اوایل خلافت عباسیان مصادف بود و در دوران عمر گوهربارش مکتب جعفری را را پایه‌ریزى‌ فرمود و موجب‌ بازسازى‌ و زنده‌ نگهداشتن‌ شریعت‌ جد بزرگوارش حضرت محمد مصطفی (ص) شد.

میرزاوندی گفت: در آن دوران اختلافات‌ سیاسى‌ بین‌ امویان‌ و عباسیان‌ و تقسیم‌ شدن‌ اسلام‌ به‌ فرقه‌هاى‌ مختلف‌ به وجود آمده بود و امام صادق (ع) با ایجاد جهاد علمی و تبیین معارف و مبانی شیعی، به فعالیت‌های فرهنگی و نشر و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص)پرداخت و حیات مجدد به کالبد آن بخشید. باید به این نکته توجه کرد به دلیل اینکه احادیث و روایت‌های فراوان از امام صادق(ع) در مسائل مختلف فقهی و کلامی نقل شده است و بخاطر همین مذهب شیعه را مذهب جعفری می خوانند.

میرزاوندی به موضوع مهم امر به معروف و از نهی از منکر اشاره کرد و افزود: پیامبر مکرم اسلام (ص) و امامان (ع) الگوی جامع و کامل برای امر به معروف و نهی از منکر هستند و ما سربازان عرصه فرهنگی وظیفه داریم ادامه دهنده این راه باشیم.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که دشمنان با رخنه در فرهنگ اسلامی _ ایرانی قصد ضربه زدن به جامعه ما را دارند و حضور مجموعه‌های فرهنگی در این میان بسیار مهم است.

معاون دانشجویی – فرهنگی واحد اندیمشک به سخن حضرت امام خمینی (ره) که بسیجی باید در صحنه باشد تا ارزش‌های انقلاب زنده بماند، اشاره کرد و گفت:بسیج کارکنان با چاپ گاهنامه تدبر و توزیع آن در سطح ادرات شهرستان و با تشکیل کارگروه امر به معروف و نهی از منکر و بسیج دانشجویی با برگزاری سلسله نشست های دینی و اخلاقی به خوبی به رسالت اصلی خود در واحد اندیمشک عمل کرده است و با جدیت مسائل فرهنگی را در سطح جامعه دنبال می کنند و حوزه فرهنگی واحد اندیمشک از نهادهای انقلابی حمایت کامل خواهد کرد.

200/202

منبع: آنا

کد خبر: 818526

وب گردی

وب گردی