شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهیدان دفاع مقدس هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس پیام وفاداری مردم مسلمان ایران به انقلاب اسلامی و شهدا را در خود دارد، گفت: شهدا مدافعان حیثیت اسلام و عزت مسلمانان هستند.

به گزارش ایسکانیوز آیت‌الله محسن حیدری در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در پارک ملت کوی ملت اهواز اظهار کرد: حضور مردم در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس پیام روشنی به دنیا دارد که ملت مسلمان ایران وفادار به انقلاب اسلامی و عزیزانی است که جان خود را در راه انقلاب و اسلام فدا کردند.

وی ادامه داد: همچنین حضور پرشور مردم در تشییع پیکرهای پاک شهدای گمنام نشان وفاداری آنها نسبت به شهدای دوران دفاع مقدس است.

آیت‌الله حیدری درباره شهدای مدافع حرم توضیح داد: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهیدان دوران دفاع مقدس هستند و همان اهدافی را که شهدای ما در دوران دفاع مقدس در لبیک به ندای امام خمینی(ره) دنبال کردند و در مقابل بعثیان و متجاوزان به اسلام،‌ انقلاب و ایران شهید شدند، دنبال می‌کنند و در مقابل باقی‌ماندگان دوران صدامیان از حیثیت اسلام و عزت مسلمانان دفاع می‌کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر: 818554

وب گردی

وب گردی