شهرک «الرمیلان» در حومه الرقه آزاد شد/ تروریست ها در جنگ داخلی اند

منابع سوری از آزادسازی شهرک «الرمیلان» در حومه الرقه و درگیری‌های خونین میان گروه‌های تروریستی تکفیری در ادلب خبر دادند.

به گزارش ایسکانیوز، نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها همچنان به عملیات خود در عمق صحرای سوریه ادامه می‌دهند و در تازه‌ترین موفقیت خود توانستند تعدادی از چاه‌های نفت در حومه جنوبی الرقه را از اشغال تروریست‌های داعشی آزاد کرده و به پیشروی به سمت شهر استراتژیک «السخنه» در حومه شرقی حمص ادامه دهند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه توانست با کمک همپیمانان خود، شهرک و سد «الرمیلن» و 15 حلقه چاه نفت و دو ایستگاه پمپاژ را در حومه جنوبی الرقه آزاد کند که یک گام میدانی مهم قلمداد می‌شود، در جریان این عملیات، شماری از تروریست‌های داعشی به هلاکت رسیدند و هفت خودروی بمب‌گذاری شده، یک دستگاه تانک و چهار خودروی نظامی آنها منهدم شد.

نیروهای ارتش و مقاومت همچنان به عملیات خود در صحرای حمص در محور میدان الهیل-السخنه ادامه می‌دهند و با پیشروی از سمت شرق این میدان در یازده کیلومتری شهر السخنه آخرین دژ داعش در حومه شرقی حمص قرار گرفتند. ارتش همچنین در شمال بزرگراه حمص به تدمر پیشروی کرد که به هلاکت شماری از داعشی‌ها منجر شد.

در جبهه شرق پایتخت هم از صبح امروز درگیری‌ها میان ارتش سوریه و تروریست‌های جبهه النصره و فیلق الرحمن در محور جوبر-عین ترما جریان داشت و ارتش از زمین و هوا مواضع تکفیری‌ها را به شدت هدف قرار داد.

منبع: تسنیم

802

کد خبر: 818562

وب گردی

وب گردی