استاندار بوشهر: سازمان‌های مردم نهاد یاری رسان مسئولان در حل مشکلات هستند

استاندار بوشهر گفت: نقش مردم و مطالبه ‌گری قاعده‌مند از طریق سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند مسئولان را در پیگیری و حل مشکلات یاری کند.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی سالاری در نشست با فعالان اجتماعی شهرستان کنگان افزود: ما هم تلاش می‌کنیم صدای مردم استان را به مسوولان کشوری برسانیم.

وی همچنین با اشاره به این‌که در دیدار با رئیس جمهور در خصوص مشکلات شهرستان‌های عسلویه و کنگان به عنوان میزبان صنعت منطقه پارس جنوبی تاکید ویژه‌ای شد، بیان کرد: رابطه صنعت با جامعه میزبان نیاز به تعریف دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته بخش صنعت تا سه درصد هزینه هر طرح را باید به توسعه جامعه میزبان اختصاص دهد.

استاندار بوشهر گفت:راه‌ اندازی دهکده گردشگری در نوار ساحلی کنگان - دیر یکی از برنامه‌های مهمی است که تحقق آن افزایش فرصت‌های شغلی در بخش گردشگری را در پی دارد.

سالاری با اشاره به رشد سه برابری ظرفیت بیمارستان کنگان در سه سال گذشته، تصریح کرد: با افزوده شدن زمین مجاور به بیمارستان کنگان، این مرکز درمانی توسعه کمی و کیفی می‌ یابد.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به مزیت‌ها و آسیب‌هایی استقرار صنایع نفت وگاز در شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: هر چند این از حضور صنعت در منطقه منتفع شده اما مردم نیز آسیب‌هایی را متحمل شده اند که تلاش می‌ شود این آسیب‌ها کاهش یابد.

901

کد خبر: 818640

وب گردی

وب گردی