اجرا شدن ۶۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نگاه ویژه دولت به توسعه بخش بهداشت و درمان این استان، گفت: اجرای بیش از ۶۰۰ پروژه در طول ۴ سال گذشته در بخش بهداشت و درمان استان قابل تامل است و باید قدردان آن باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از ظهر امروز با حضور علی‌اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استان عملیات احداث مرکز جامع سلامت روستای "هیت" شهرستان قصرقند با کلنگ‌زنی استاندار آغاز شد.

علی‌اوسط هاشمی در این مراسم اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 300 میلیون تومان و با زیربنای یک هزار 200 متر اجرا می‌شود و پیش‌بینی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: پروژه‌هایی که دولت یازدهم در راستای توسعه بخش بهداشت و درمان در نقاط مختلف کشور و به ویژه نقاط دورافتاده و محروم استان سیستان و بلوچستان اجرا کرده بسیار قابل توجه است و بخش زیادی از نیاز مردم به خدمات درمانی را مرتفع کرده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت نسبت به بخش بهداشت و درمان استان سیستان و بلوچستان، گفت: اجرای بیش از 600 پروژه در طول 4 سال گذشته در بخش بهداشت و درمان استان قابل تامل است و باید قدردان آن باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: بدون شک با توجه به نگاه ویژه دولت در رابطه با خدمت‌رسانی به مردم محروم سیستان و بلوچستان، در طول 4 سال آینده نیز شاهد توسعه بخش بهداشت و درمان استان خواهیم بود.

901

کد خبر: 818778

وب گردی

وب گردی