نشست شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

سومین نشست شورای فرماندهی بسیج کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 1396 با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز در این نشست صمیمانه دکتر امید ضمن تشکر از زحمات و تلاش­های صورت­گرفته در دوره جدید فعالیت­های حوزه مقاومت بسیج دانشگاه به جایگاه بسیج در دفاع مقدس اشاره کرد و نقش بسیج را در پاسداری و حفظ نظام بی­بدیل دانست.

وی تأکید کرد: شاخص­ها و ویژگی یک بسیجی واقعی عبارت است از ولایت­پذیری مطلق، نظم و ترتیب در امور، پرکاری و خستگی ناپذیری، روحیه ایثارگری و رجحان منافع گروهی بر منافع فردی، روحیه ساده ­زیستی و کم ­هزینه بودن است.

دکتر امید افزود: انتظار می­رود که بسیجیان در مجموعه دانشگاه با رفتار و عمل خویش الگویی برای دیگر کارکنان باشند و آمادگی ایفای نقش در تمامی عرصه­ ها و میدان­ های سخت را داشته باشند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خواستار توجه بیشتر بسیجیان به بیانات و وصایای امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص بسیج شد و توصیه کرد که وصیتنامه امام به صورت دقیق مطالعه و مورد اهتمام قرار گیرد.

وی همچنین امر به معروف و نهی از منکر را از موضوعات اساسی دانسته و از بسیجیان خواست که این فرهنگ را در دانشگاه نهادینه، جاری و ساری سازند تا باعث ایجاد فضای متعهدانه و اخلاق­مدار در دانشگاه شود.

دکتر امید اظهار داشت: ما باید از کارهای صوری،کلیشه ­ای و رفع تکلیفی بپرهیزیم و تمامی تلاش خود را جهت تحقق اهداف عالی بسیج و فراگیری تفکر بسیجی در سطح دانشگاه به کار گیریم.

دکتر بهزاد بهرامی­ نسب فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارکنان و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از ریاست دانشگاه به جهت حضور صمیمانه در این نشست و بیانات راهگشا و رهنمودهای ارزشمند، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در3 ماهه ابتدای سال 1396 در حوزه مقاومت بسیج را ارائه و خلاصه ­ای از برنامه ­های بسیج در سال جاری را تشریح کرد.

در این نشست حکم فرماندهی دکتر بهرامی­ نسب توسط ریاست دانشگاه به ایشان اهدا شد.

203

کد خبر: 818911

وب گردی

وب گردی