حضور دکتر فرهاد رهبر موجب خیر و برکت در دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد/ تصمیم هیات امنا منطقی و کارشناسانه بوده است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه انتصاب دکتر فرهاد رهبر بعنوان ریاست دانشگاه توسط هیات امنا تصمیمی منطقی و کارشناسانه بوده است، گفت: حضور دکتر فرهاد رهبر موجب خیر و برکت در دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد.

دکتر کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص انتصاب دکتر فرهاد رهبر بعنوان ریاست این دانشگاه گفت: دکتر فرهاد رهبر شخصی ارزشی، فداکار ، کاردان، مدیر و مدبر است که به دانشگاه، دانشجو، استاد و پیشرفت علمی کشور معتقد است.

وی با اشاره به همکاری با دکتر رهبر در دانشگاه تهران، افزود: ایشان همواره در خدمت آموزش عالی کشور بوده و با همت تمام مسئولیت را پذیرفته اند بنابراین انتخاب ایشان بعنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی انتخابی پر خیر و برکت است.

دکتر کلانتری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از میوه های انقلاب اسلامی است قطعا حضور ایشان منشا خیر و برکت برای این دانشگاه خواهد بود. انشالله با مدیریت ایشان مسیرهای طی نشده مورد انتظار در آینده طی و موجب سربلندی و موفقیت دانشگاه خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان ضمن تبریک به دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تصمیم هیات امنا دانشگاه منطقی ، کارشناسانه و مدبرانه بوده دانشگاه و نظام آموزش عالی کشور از این تصمیم بهره مند خواهد شد.

203

کد خبر: 818918

وب گردی

وب گردی