انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی بین‌المللی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی بین‌المللی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و باند‌های بزرگ و بین‌المللی قاچاق موادمخدر به‌صورت ویژه در دستور کارنیروی انتظامی استان قرار دارد و در این راستا با توجه به برنامه‌ریزی‌های هدف دار و صورت گرفته امروز تسلط بسیار خوبی بر تحرکات قاچاقچیان منطقه داریم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا همکاران ما و مجاهدان و رزمندگان دلاور انتظامی استان در ۲ روز گذشته در ۳ مرحله عملیات مسلحانه که ساعت‌ها به طول انجامید ۲۲ باند بزرگ و مسلح موادمخدر را منهدم کرده و بالغ بر ۴ تن و ۱۶۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، مرفین و حشیش را کشف کردند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها ۲ سرکرده اشرار به همراه ۶ نفر از اشرار مسلح دستگیر شدند، ادامه داد: یکی از این قاچاقچیان بین‌المللی که در منطقه «کورین» شهرستان زاهدان دستگیر شد از سال ۸۵ تاکنون تحت تعقیب بوده و در اعترافات خود به حمل ۳۰۰ تن انواع موادمخدر اقرار کرده است.

وی گفت: کشف سلاح‌های جنگی، سیستم پرتاب موشک و تیربار‌های مختلف از دیگر موفقیت‌های این عملیات بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچی دیگری که به‌همراه بیش از یک تن موادمخدر در نیکشهر دستگیر شد سال‌ها تحت تعقیب قرار داشت که در این عملیات نیز یک قاچاقچی به هلاکت رسید و ۹ قبضه سلاح جنگی، ۵ دوربین دید در شب و هزاران فشنگ از قاچاقچیان کشف شد.

رحیمی با اشاره به رشد کشفیات موادمخدر در ۴ ماه نخست امسال در استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰ تن موادمخدر در سطح استان کشف شده است.

کد خبر: 818947

وب گردی

وب گردی