بارتومئو: ژاوی قطعا روزی سر مربی بارسلونا خواهد شد

پس از اینکه ژاوی به همراه بارسا قهرمانی های متعددی کسب کرد به نظر می رسد او می تواند به عنوان مربی نیز به افتخارات خود و بارسلونا بی افزاید.

به گزارش ایسکانیوز، رییس بارسلونا در مصاحبه ای که با Associated Press داشت اعلام کرد ژاوی در حال آماده شدن برای مربیگری در بارسلونا است. او در خصوص احتمال مربیگری ژاوی در بارسا گفت:

او الان تنها به عنوان بازیکن فعالیت نمی کند و در حال فراگیری مربیگری نیز هست. قطعا او روزی مربی بارسلونا خواهد بود. نمی دانم این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد اما می دانم که او قطعا مربی تیم نسخت بارسا خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد احتمالا مسی پس از دوران بازی اش نیز در بارسلونا خواهد ماند. این اعجوبه آرژانتینی که تا به حال ۵۰۷ بار برای بارسا گلزنی کرده است اخیرا قرارداد خود را با بارسا تمدید کرده است و این فرصت را دارد تا به تعداد ۳۴۹ گلی که برای بارسا در لالیگا به ثمر رسانده است بی افزاید:

مسی پس از خداحافظی از فوتبال نیز به همراه ما خواهد بود، پیدا کردن بازیکنی شبیه به او در آینده بسیار دشوار خواهد بود. او سال های سال نیز همچنان بهترین بازیکن جهان خواهد بود و نمی دانیم حد نهایت توانایی های او چیست و چه محدودیت هایی ممکن است داشته باشد.در سال ۲۰۱۴ سال خوبی نداشتیم اما مسی با مربی جدید و بازیکنان جدید به میدان رفت و در نهایت به موفقیت های بزرگی رسیدیمو او در حال حاضر بسیار بهتر از گذشته بازی می کند.

606

کد خبر: 819065

وب گردی

وب گردی