کارگاه مجازی  سامانه "آتنا" برگزار می شود

به منظور بروزرسانی اطلاعات دانشگاههای علوم پزشکی در زمینه سامانه "آتنا" اولین کارگاه مجازی مرتبط با این سامانه امروز یکشنبه اول مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز همزمان با آغاز اجرای بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، برنامه پایش و رصد این بسته‌ها نیز آغاز شد و در این راستا برنامه پایش و رصد بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در قالب سامانه آتنا اجرایی شده است.

پایش این بسته‌ها تاکنون در 2 فاز ارزیابی فرایندی و ارزیابی خرورجی محور، که اجرای ماموریت‌های ویژه را در دانشگاه‌ها و کلان مناطق آمایشی مدنظر داشته، انجام شده و خروجی این ارزیابی‌ها در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار گرفته است.

در طی فرایند ارزیابی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی سعی شده تا به طرق مختلف ارتباط کارشناسان آتنا با مسئولین ارزیابی این بسته‌ها در دانشگاه‌ها حفظ شود. به همین منظور ضمن معرفی مسیرهای ارتباطی مختلف، کارگاه آموزشی نیز برای این افراد برگزار شده است.

در حال حاضر و باتوجه به بارگذاری شاخص های پایش بسته‌ها در سامانه آتنا در نظر است تا برای انتقال اطلاعات و دریافت نظرات دانشگاهها در رابطه با سامانه آتنا کارگاه آموزشی در این زمینه برگزار گردد.

این کارگاه آموزشی امروز یکشنبه اول مرداد ماه 1396 به صورت مجازی و توسط کارشناسان سامانه آتنا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.

٢٠٣

کد خبر: 819295

وب گردی

وب گردی