نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به بیست و پنجمین سالگرد تأسیس این دانشگاه گفت: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه علمی کاربردی از 10 تا 13 مرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،‌ دکتر امید بزرگ حداد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی در نشست خبری از برگزاری برنامه‌هایی برای گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه علمی کاربردی خبر داد و گفت: با دستور ریاست دانشگاه و تصویب هیأت رئیسه تصمیم گرفتیم برنامه‌‌هایی برای ارزیابی 25 ساله دانشگاه علمی کاربردی داشته باشیم و دستاوردها و قابلیت‌ها را محک بزنیم.

وی افزود: بر این اساس نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی از 10 تا 13 مرداد ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و در سالروز تأسیس دانشگاه یعنی 18 مهرماه نیز همایشی با عنوان جشنواره ملی علمی کاربردی در سالن اجلاس سران برگزار می‌کنیم.

دکتر بزرگ حداد ادامه داد: در روزهای 24 و 25 بهمن ماه نیز کنگره ملی آموزش علمی مهارت و اشتغال برگزار می‌شود و از اقدامات دیگر دانشگاه این است که با بنیاد دانشنامه نگاری تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری منعقد کردیم و سامانه آموزشی دانشگاه نیز برای ثبت‌نام جدید مهرماه ارتقا می‌یابد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه از تمام واحدهای استانی و تمام موسسأت سیزدگانه که در ارتباط با دانشگاه هستند خواستیم که فرم‌های درخواستشان را ارائه دهند که 6100 متر مربع درخواست فضا برای نمایشگاه ارائه شد ولی با توجه به محدودیت فضا، نمایشگاه در فضای 4 هزار متر مربعی برگزار می‌شود.

دکتر بزرگ حداد از رونمایی 55 دستاورد در این نمایشگاه خبر داد و گفت: 1200 دستاورد در نمایشگاه ارائه می‌شود و بازارچه کارآفرینی، کارگاه‌های جانبی، نمایشگاه‌های شرکت‌های ریسک‌پذیر، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، معرفی و اجرای دوره‌های علمی و کاربردی و کلینیک اشتغال و کارآفرینی در حاشیه این نمایشگاه دایر است.

200/202

کد خبر: 819420

وب گردی

وب گردی