منوچهری:می خواهند نفت را نابود کنند

بازیکن سابق تیم استقلال با بیان اینکه با نفت قرارداد ندارد گفت:کریمی مهم ترین دلیل عدم همکاریم با نفت بود.

امبن منوچهری مهاجم پبشبن استقلال که پس از انتخاب علی کریمی به عنوان سر مربی تیم فوتبال تفت تهران قصد داشت به این تیم بپبوندد، پس ار قطع همکاری کریمی، از حضور در این نفت منصرف شد و در گفت و گویی با خبرنگار ایسکانیوز به بیان شرایطش پرداخت.

منوچهری در پاسخ یه این سوال که وضعیتش با نفت به کجا انجامید گفت: من با این تیم قرار دادی امضا نکردم و در حال حاظر قصد همکاری با این تیم را ندارم و بازیکن آزاد محسوب می شوم.

وی در ادامه عدم حضور کریمی را مهم ترین دلیل انصراف از همکاری با نفت عنوان کرد و گفت:حضور کریمی باعث می شد که ما با تمام وجود علیرغم همه مشکلات کار کنیم. به نظرم اگر نفت دو مدافع میانی مناسب جذب می کرد ما می توانستیم نتابج قابل قبولی کسب کنیم.

متوچهری در ادامه افزود: وضعیت نفت اصلا مناسب نیست و با تصمبماتی که در این تیم اتخاذ می شود بعید می دانم سال آینده از این تیم اسمی باقی بماند. وی همچنین از اعتماد علی کریمی تشکر کرد و گفت من در کنار تفت بدنسازی مناسبی را پشت سر گذاشتم و در شرایط مسابقه هستم؛ اما به دلیل مشکلاتی که برای نفت به وجود آمد در حال حاضر با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام،اما امیدرارم با یک تصمیم مناسب بتوانم امسال به روز های خوب خود بازگردم.

منوچهری در آخر گفت: فوتبالش در مقاطعی به دست افراد غیر فوتبالی افتاد و به همین دلیل از روز های خوبش فاصله گرفت؛ وی با بیان اینکه در نیم فصل حضورم در سپاهان و حضور زیر نظر مربی خارجی با توجه به عدم توصیه پذیری مربیان خارجی عملکرد مناسبی داشتم، حتی در آسبا هم برای این تیم گلزنی کردم اما متاسفانه با تغییر مربی من و چند بازیکن دیگر کنارگذاشته شدند که به نظرم فنی نبود.

606

کد خبر: 819441

وب گردی

وب گردی