کسب مدال برنز توسط دانشجوی واحد میانه در مسابقات جهانی دوومیدانی معلولین

اسداله عظیمی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، نشان برنز رقابت های جهانی دوومیدانی معلولین در ماده پرتاب وزنه را به گردن آویخت.

به گزارش ایسکانیوز، در هشتمین روز از رقابت های جهانی دوومیدانی معلولین که به میزبانی کشور انگلستان برگزار شد، اسداله عظیمی دانشجوی واحد میانه توانست در ماده پرتاب وزنه کلاس F33 با رکورد 7 متر و 96 سانتیمتر به مدال برنز دست پیدا کند.

مسابقات جهانی دوومیدانی معلولین لندن با حضور بیش از 1000 ورزشکار از 100 کشور دنیا، از 23 تیر تا اول مرداد برگزار شد و کاروان ایران نیز با 20 ورزشکار در این مسابقات حضور یافت.

مدرس واحد میانه مربی تیم ملی تکواندو ایران شد

دکتر حامد جعفری مدرس رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، به عنوان مربی تیم ملی تکواندو در رده سنی نونهالان انتخاب شد.

دکتر حامد جعفری که مسئولیت کمیته استعداد یابی هیأت تکواندو استان آذربایجان شرقی را عهده دار است، مربی تیم ملی تکواندو ایران در رده سنی نونهالان جهت اعزام به مسابقات جهانی مصر شد.

حامد جعفری از تکواندوکاران بسیار شایسته و از قهرمانان اسبق این رشته می باشد که بارها در مسابقات کشوری و مسابقات بین المللی برای تیم استان و ایران افتخار کسب نموده است.

وی دانشجوی مقطع دکتری رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و از مربیان با فکر و آشنا با علم تمرین و بدنسازی مختص تکواندو هست که با تجربیات زیادی که به عنوان بازیکن در مسابقات متعدد لیگ های کشوری به دست آورده، از سال ۹۴ نیز به عنوان مربی و سرپرست تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته یک کشور حضور دارد،

حامد جعفری یکی از بهترین گزینه های انتخاب شده به عنوان مربی تیم های ملی تکواندو ایران است. این انتخاب مسرت بخش حاکی از لیاقت و شایستگی های مدرس دانشگاه آزاد اسلامی وادحد میانه و نشان از سطح بالای فنی تکواندو کاران و مربیان استان دارد.

203

کد خبر: 819538

وب گردی

وب گردی