اعزام خانواده شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد گرگان به مشهد مقدس

فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: ۸۰ نفر از خانواده شهدای دفاع مقدس و جانبازان بالای ۷۰ درصد به همت سپاه گرگان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر شامگاه یکشنبه در حاشیه اعزام خانواده‌های شهدا به مشهدمقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد 80 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان گرگان در سومین مرحله در سال 96 به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود : از ابتدای سال 96 تاکنون 160 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

مهاجر همچنین خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که در سپاه صورت می‌پذیرد اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به مشهد مقدس است که در سال 95 توانستیم تعداد 380 نفر را به این سفر زیارتی اعزام کنیم.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه برنامه‌های مختلف زیارتی و فرهنگی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده، گفت: در شهریور ماه اردوی استانی ویژه جانبازان 70 درصد ویلچری را برنامه‌ریزی و برگزار می‌کنیم و همچنین قصد داریم تا پایان سال 96 همه جانبازان بالای 70 درصد را به همراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام کنیم.

وی اظهار داشت: تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا جزو برنامه‌هایی است که سپاه گرگان در سال 96 در اولویت کاری خود قرار داده است.

فرمانده سپاه گرگان تصریح کرد: سفر زیارتی مشهد مقدس خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد گرگانی به مدت 5 روز و در هتل گلشن رضوی است.

901

کد خبر: 819578

وب گردی

وب گردی