چرا ساخت  مصلی  30 سال طول کشید؟/تشکیل‌ کارگروه‌های مشترک مابین شورا و استانداری

استاندار تهران با اشاره به جزئیات دیدار با منتخبین شورای پنجم تهران، ری و تجریش گفت:30 سال است که ساخت مصلای تهران به طول انجامیده است و دراین جلسه صحبت شد که هرچه سریع‌تر ساخت مصلای تهران به اتمام برسد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سیدحسین هاشمی ، درباره جلسه شب گذشته منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با استاندار و فرمانداران شمیرانات و تهران اظهار داشت: در جلسه شب گذشته برای آشنایی بیشتر و تعامل بود.

وی افزود: قطعاً می‌توان با تعامل مدیریت شهری مشکلات شهروندان تهران را حل کرد و مقرر شد کارگروه‌های همکاری مابین استانداری،‌ فرمانداری‌های تهران، تجریش و ری و همین‌طور شورای شهر و شهرداری ایجاد شود.

هاشمی بیان داشت:‌مشکل آب شرب تهران حل شده است ولی باید برای آینده نیز در این خصوص برنامه‌ریزی کرد.

استاندار تهران یادآور شد: 30 سال است که ساخت مصلای تهران به طول انجامیده است و دراین جلسه صحبت شد که هرچه سریع‌تر ساخت مصلای تهران به اتمام برسد و اتمام این پروژه جزو خواسته‌های پایتخت است.

وی یادآور شد: در جلسه مسائل کلان شهر تهران مطرح شد و مقرر شد با تعامل بین شهرداری، فرمانداری‌ها و استانداری نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا توصیه‌ای برای انتخاب شهردار تهران داشته‌اید، گفت: بنده توصیه‌ای نداشتم ولی شهردار تهران باید کارآمد باشد تا بتواند اداره شهر را برعهده بگیرد و پایتخت را مدیریت کند.

استاندار تهران اضافه کرد: بر اساس قانون نام شورای شهر تهران نیز به شورای تهران، ری و تجریش تغییر خواهد کرد.

701

کد خبر: 819598

وب گردی

وب گردی