ورود وزیر ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان

وزیر ورزش و جوانان از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلطانی‌فر دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

وی در جریان این سفر یک روزه از فرودگاه به مزار شهدای زاهدان می‌رود تا با آرمان‌های شهدا جهت تجدید میثاق کند. برگزاری نشست هم‌اندیشی با روسای 12 فدراسیون ورزشی کشور و هیئت‌های ورزشی و سمن‌های سیستان و بلوچستان با هدف بررسی مسایل و مشکلات ورزش و جوانان و نیازهای ورزشی آن‌ها از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین قرار است از "دهکده ورزشی المپیک" زاهدان، پروژه‌های ورزشی در حال اجرا و همچنین خانه جوانان زاهدان نیز بازدید به‌عمل آورد.

محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، برانوش نیک‌بین مدیرکل وزارتی، مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، منکرسی سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی و روسای 11 فدراسیون انجمن‌های ورزشی، جانبازان و معلولان، بدمینتون، کبدی، کشتی، اتومبیل‌رانی و موتورسواری، ووشو، دو و میدانی، وزنه‌برداری، دوچرخه‌سواری و تیراندازی در این سفر وزیر ورزش و جوانان را همراهی می‌کنند.

901

کد خبر: 819604

وب گردی

وب گردی