سینا عشوری، مدافع وسط جدید تراکتورسازی!

هافبک تیم تراکتورسازی یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای بازی در دفاع وسط است.

به گزارش ایسکانیوز، ظاهرا مشکلات یحیی گل محمدی در تراکتورسازی پایانی ندارد؛ محرومیتی که فیفا برای تراکتورسازی در امر جذب بازیکن جدید در نظر گرفت، این تیم را با مشکلات زیادی مواجه کرد. با این شرایط تراکتوری ها امیدوار هستند با استفاده از بازیکنان جوان بر مشکلات فائق آیند. در این شرایط هادی محمدی یکی از بازیکنانی بود که یحیی گل محمدی روی او حساب کرده بود اما پارگی رباط صلیبی این بازیکن برنامه های کادرفنی را در خط دفاع بهم ریخت. در این شرایط گل محمدی تصمیم گرفت از زوج عارف آقاسی و محمدرضا مهدی زاده در دفاع وسط استفاده کند که حالا مصدومیت آقاسی مزید بر علت شده و دست گل محمدی را در پوست گردو گذاشته است.


با توجه به اینکه عارف آقاسی احتمالا چند هفته اول لیگ برتر را از دست داده است، سرمربی تراکتورسازی قصد دارد ریسک جالبی درباره خط دفاع تیمش قرار دهد. صدور مجوز بازی سینا عشوری برای بازی در تراکتورسازی در این شرایط اتفاق خوبی برای این تیم محسوب می شود و حالا گل محمدی قصد دارد از بار تجربی عشوری در خط دفاع استفاده کند.


گل محمدی در بازی دوستانه تیمش مقابل گسترش فولاد سینا عشوری را 45 دقیقه در پست دفاع وسط به میدان فرستاد و او را در این پست تست کرد تا مشخص شود یکی از گزینه های اصلی اش برای خط دفاع حضور این بازیکن در کنار مهدی زاده به عنوان مدافع وسط است.


گل محمدی در این خصوص گفته است: «احتمال حضور عشوری در خط دفاعی وجود دارد اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم که چه کسی در این پست بازی کند و به‌زودی تصمیم نهایی را در این مورد خواهیم گرفت.»


به نظر می رسد سرمربی تراکتورسازی با استفاده از عشوری در دفاع وسط قصد دارد علاوه بر اینکه ضعف تیمش را در این ناحیه پوشش دهد که بارتجربی مدافعانش را نیز بالا ببرد. اتفاقی که اگر جواب بدهد، می تواند تا حدی تراکتور را از بحران کمبود بازیکن در دفاع نجات دهد.

606

کد خبر: 819689

وب گردی

وب گردی