"رفتن" پیش از ایران در ترکیه روی پرده می رود

فیلم سینمایی «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی پیش از ایران در کشور ترکیه اکران می شود.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، فیلم سینمایی «رفتن» برادران محمودی که ماه گذشته بطور همزمان در فستیوال های بین المللی فیلم مونیخ آلمان و شانگهای چین حضور داشت بزودی در ترکیه اکران خواهد شد.

قرارداد اکران فیلم روز گذشته توسط پخش کننده بین المللی فیلم شرکت فرانسوی «دریم لب» به مدیریت نسرین میرشب با طرف ترکی به امضا رسیده و به زودی متریال لازم برای اکران در اختیار خریدار ترکیه ای قرار خواهد گرفت. ۲ سال پیش هم همین خریدار ترک فیلم سینمایی «چند مترمکعب عشق» برادران محمودی نماینده سینمای افغانستان در اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را در ترکیه اکران کرده است.

در یک سال گذشته فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان بهترین بازیگری از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی شده است.

فیلم سینمایی «رفتن» که در افغانستان، آمریکا و بلژیک اکران شده است تا امروز فرصت نمایش در سینماهای ایران را پیدا نکرده است.

شرکت فرانسوی «دریم لب» به مدیریت نسرین میرشب امتیاز پخش بین الملی فیلم سینمایی «رفتن» به تهیه کنندگی جمشید محمودی را برعهده دارد.

«رفتن» قصه فرشته و نبی، قصه عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می شود قصه عشقی که از همه چیز غیر از معشوق رنج می بیند رفتن قصه درد است درد خانه به دوشی درد مهاجرت.

فیلم «رفتن» محصول مشترک ایران و افغانستان است.

بازیگران فیلم رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقی، بشیر احمد و شمس لنگرودی هستند.

501

کد خبر: 819690

وب گردی

وب گردی