در مصاحبه دکترا عدالت را رعایت کنید/آغاز مصاحبه دکتری استان آذربایجان شرقی از فردا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در «جلسه توجیهی اساتید مشارکت کننده در مصاحیه دکترای» این استان گفت: با داوطلبان بر اساس عدالت رفتار کنید.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید جواد انگجی با اشاره به وجود حدود 5000 عضو هیات علمی تمام وقت، نیمه وقت و مدعو در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: اساتید انتخاب شده برای مصاحبه، بر اساس شاخص های مربوط تعیین شده اند.

وی تاکید کرد: تدابیر لازم برای پذیرش، اسکان و پذیرایی و دیگر تسهیلات شرکت کنندگان اندیشیده شده و هیات اجرایی با آمادگی کامل به انجام وظایف خود خواهند پرداخت.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی به احتمال وجود برخی ذهنیات منفی در افکار عمومی در رابطه با آزمون ها اشاره کرد و گفت: اساتید نباید با برخی رفتار ها به تصاویر نادرست شرکت کنندگان آزمون دکتری دامن بزنند، بلکه باید با رفتار عدالت محور آن ها را مدیریت کنند.

دکتر انگجی در خاتمه به رعایت شان، منزلت و شخصیت داوطلبان تاکید و اظهار امیدواری کرد تا برنامه مصاحبه این استان به صورت مطلوب و منسجم برگزار شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز در این جلسه گفت: مصاحبه داوطلبان دکتری از روز سه شنبه، سوم مرداد ماه لغایت جمعه ششم مرداد ماه سال جاری، برگزار خواهد شد که این برنامه از ساعت 8 صبح تا 13 و در ادامه از ساعت 14 تا 17 ادامه خواهد داشت.

دکتر حمید میرزایی افزود: مصاحبه در دو ساختمان علامه امینی و علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می شود.

وی تاکید کرد: سوالات مصاحبه باید صریح، روشن و بدون ابهام طرح شود و مدت زمان یکسانی برای همه داوطلبان در نظر گرفته شود.

وی از اساتید خواست تا یک محیط آرام و به دور از اضطراب را فراهم کنند تا داوطلبان قادر به ارائه توانمندی خود باشند.

203

کد خبر: 819759

وب گردی

وب گردی