ارزیابی عملکرد واحدها براساس دو معیار میزان درآمد و مدیریت هزینه/ایجاد داشبورد مدیریتی برای رصد عملکرد واحدها/تدوین تقویم تعطیلات دانشگاه آزاد اسلامی

کمیسیون تخصصی اداری-مالی، عمرانی و برنامه ریزی با حضور دکتر فرهاد رهبر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان و تنی چند از روسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان، در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احسانی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در این کمیسیون از ابلاغ بخشنامه تعطیلات تابستانی خبر داد و گفت: براساس این بخشنامه واحدهایی که مجری ترم تابستانی نیستند از تاریخ 14 لغایت 25 مردادماه به مدت دوهفته و واحدهای مجری ترم تابستان طبق برنامه آموزشی و تصویب شورای آموزش از تاریخ 14 الی دوم شهریورماه به مدت سه هفته(شناور) تعطیل می شوند.

دکتر احسانی تاکید کرد: ایام تعطیلات توسط واحدها به گونه ای برنامه ریزی شود که هیچ گونه اخلالی در روند فعالیت های واحد بوجود نیاید.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از رایزنی با بانک های طرف قرارداد دانشگاه برای کاهش نرخ بهره تسهیلات وام به کارکنان و اعضای هیات علمی خبر داد.

دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی در این کمیسیون اظهار داشت: واحدها باید علاوه بر آموزش های مرتبط برای توانمند سازی کارکنان، دوره های آموزش کوتاه مدت برای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها با هدف ارتقای سطح دانش، مهارت و توانمندی های آنها برای جذب فرصت های شغلی و کارآفرینی را مورد توجه قرار دهند.

وی درباره نحوه ارزیابی عملکرد واحدها و مدیران آنها نیز خاطر نشان کرد: این ارزیابی براساس دو معیار درآمد ومدیریت هزینه ها صورت می گیرد. بنابراین واحدی که صرفا درآمد بیشتری داشته باشد از امتیاز بالاتری برخوردار نخواهد بود.

دکتر رهنما همچنین از تدوین تقویم تعطیلات دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد داشبورد مدیریتی برای رصد عملکرد مداوم واحدها خبر داد.

دکتر رهنما همچنین از روسای واحدها خواست تا در بحث برنامه و بودجه، بودجه ریزی عملیاتی و مدیریت فعالیت ها برمبنای بودجه را مدنظر قرار دهند.

مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه به ارائه توضیحاتی درباره نحوه مستندسازی املاک واحدها و اتمام پروژه های نیمه تمام پرداخت.

وی تاکید کرد: همه واحدهای دانشگاه باید مستندسازی زمین و املاک را در دستور کار خود قرار دهند.

مهندس هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه آمار و گزارش درباره وضعیت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دارای 11 میلیون مترمربع ساختمان مسقف، 9هزار هکتار از املاک مستندسازی شده، 4هزار هکتار محوطه‌سازی و فضای سبز و 5هزار هکتار زمین‌های کشاورزی است که برای رسیدن به این ارقام تلاش‌های زیادی را انجام داده‌ایم.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ارقام و آمار دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص ساختمان های مسقف، نشانگر وضعیت بسیار خوب سرانه آموزشی این دانشگاه این نسبت به دانشگاه‌های دولتی و پیام‌نور است.

200

کد خبر: 819883

وب گردی

وب گردی