از ناطق نوری خواستیم استعفای خود را پس بگیرد/دانشگاه آزاد اسلامی باید در حوزه آموزش عالی حرف اول را بزند

رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد با اشاره به استعفای ناطق نوری از هیأت موسس این دانشگاه گفت: از وی خواهش کردیم استعفای خود را پس بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی اکبر ولایتی امروز در حاشیه مراسم اهدای حکم ریاست دانشگاه آزاداسلامی به دکتر فرهاد رهبر در جمع خبرنگاران گفت: از ناطق نوری خواهش کردیم استعفای خود را پس بگیرد چراکه حضور وی در هیأت موسس دانشگاه آزاد مغتنم است.

دکتر ولایتی گفت: دوباره از حجت الاسلام ناطق نوری حضورا نیز در خواست خواهیم کرد که استعفای خود را پس بگیرد.

وی افزود: سید حسن خمینی از عضویت هیأت امنای دانشگاه آزاد استعفا نداده است.

دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تشکیل جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی، تاکید کرد: این کمیته به اتفاق آرا و با رای تک تک اعضا به دکتر رهبر برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی رای دادند که از حسن نیت اعضای این کمیته تشکر می کنیم.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از امروز دکتر فرهاد رهبر، فعالیت خود را در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می کند، اظهار داشت: اولویت ما این است که دکتر رهبر در ابتدا یک بررسی سریع و دقیق از وضعیت کنونی دانشگاه انجام داده و مسائل بودجه ای آن را حل کند، چراکه این مسائل حل شدنی است.
وی افزود: هدف نهایی ما این است که دانشگاه آزاد اسلامی را ارتقا داده به طوری که در کشور حرف اول را بزند و با توانایی دکتر رهبر این موضوع اجرا شدنی است.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: طی دو ماه آینده با ریاست دکتر رهبر و حمایت عملی هیات امنا امیدواریم بتوانیم به طور محسوسی شاهد تحول مثبت در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.
دکتر ولایتی با اشاره به تجدید ساختار شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دومین جلسه این شورا با حضور اعضاء در محل دفتر ریاست هیئت امناء و موسس در حال برگزاری است که افراد صاحب نظر و آشنا به مسائل اقتصادی حضور دارند. دکتر ولایتی در پایان تاکید کرد: هیچ یک از واحدهای این دانشگاه نباید به بهانه مشکلات اقتصادی تعطیل شوند.

203/201

کد خبر: 819957

وب گردی

وب گردی