زمان افتتاح اولین سینمای روباز ایران در مشهد

مدیر مجموعه سینمایی سیمرغ گفت: اولین سینمای روباز ایران در روز ولادت امام علی(ع) در بام این مجموعه افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز،امیرحسین دبیرزاده اظهار کرد: اولین نیازی که برای راه‌اندازی چنین سینمایی احساس می‌شود، نداشتن مکان‌هایی برای برگزاری مراسم‌ها و جشنواره‌ها است.

وی با بیان اینکه مجموعه سینمایی سیمرغ از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، عنوان کرد: این کمبود در شهر مشهد به دلیل برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌هایی که به مناسبت‌های مختلف صورت می‌گیرد کاملا احساس می‌شود، به همین منظور تلاش می‌کنیم تا بزودی این مجموعه راه‌اندازی شود.

مدیر مجموعه سینمایی سیمرغ در خصوص ویژگی‌های این سینما، خاطر نشان کرد: ارتفاع این سینمای روباز نزدیک به 20 متر است و از فضاهای مختلفی مانند کافی شاپ، نمازخانه، سرویس بهداشتی و... تشکیل شده که در حال طراحی آن‌ها هستیم.

دبیرزاده در خصوص اقداماتی که تاکنون برای این سینما انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر صحبت‌هایی‌ را با جناب مهندس ابراهیمی یکی از طراحان و مجری‌های بسیار توانمند شهر مشهد انجام دادیم و با مشورت‌هایی که برای ارتقا طراحی این مجموعه انجام شد سعی خواهیم کرد که یک فضای بسیار نو و قابل قبول را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: برای این مجموعه چیزی در حدود هفتصد تا هزار صندلی در نظر گرفته شده که می‌توانیم برنامه‌های زنده، سینمایی، همایش‌ها، جُنگ، کنسرت موسیقی و نیز جشنواره‌های مختلفی مانند فیلم فجر، رشد و کوثر را در آن پوشش دهیم.

مدیر مجموعه سینمایی سیمرغ اظهار کرد: اصل این سینما ویژه اکران فیلم به خصوص در 6 ماه اول سال خواهد بود و در کنار آن می‌توان برنامه‌های مختلفی که عنوان شد را در نیز برای آن در نظرگرفت.

دبیرزاده در پایان در گفتگو با ایسنا گفت: برای راه‌اندازی این مجموعه به لحاظ اعتبارات هیچ‌گونه مشکلی نداریم و با تمام قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد و این سینما را تا اوایل اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح خواهیم کرد.

کد خبر: 819985

وب گردی

وب گردی