بدهی شهرداری تهران ۲۰ هزار میلیارد تومان است/ آغاز به کار شورای پنجم در شهریورماه

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر بدهی شهرداری تهران به پیمانکاران، بانک‌ها و مردم ۱۹ تا ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، مهدی چمران در حاشیه سیصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: در جلسه امروز مصوبه‌ای در ارتباط با حفظ و صیانت باغ‌ها داشته‌ایم.

وی ادامه داد: براین اساس طرح 2 فوریتی الحاق یک ماده به مصوبه صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مشجر شهر تهران با رأی اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

چمران افزود: بر این اساس در جدولی تعداد درخت‌ها و دیگر موارد مربوط به باغ‌ها لحاظ می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در ادامه این جلسه گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره پروژه‌هایی که در سطح شهر تهران وجود دارد مطرح شد و سوالات زیادی برای برخی از اعضای شورای شهر به وجود آمد که مقرر شد در جلسه آینده نیز در این خصوص اظهارنظرها اعلام و پاسخ داده شود.

چمران در مورد بدهی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه هر روز فاکتور جدیدی برای شهرداری تهران ارائه می‌شود بنابراین هر روز میزان بدهی‌های شهرداری تغییر پیدا می‌کند ولی در حال حاضر شهرداری 19 تا 20 هزار میلیارد تومان به بانک‌ها، پیمانکاران و مردم در حال اجرا بدهکار است.

وی گفت: یک سری پروژه‌های در حال اجرا و وام‌هایی وجود دارد که نباید با بدهی امروز محاسبه شود بلکه برای سال‌های آینده است.

وی درباره آغاز به کار شورای پنجم نیز اظهارداشت: با روند موجود، شهریورماه شورای پنجم آغاز به کار می‌کند.

703

کد خبر: 819986

وب گردی

وب گردی