قربانی : مدیر برنامه ندارم / دست به دامان  افراد غیر فوتبالی نمی شوم

پیشکسوت استقلال گفت : معیار انتخاب مربیان در سطح اول فوتبال باید فقط توانایی فنی باشد، استقلال تیم پر مهره ای است و در هر سه خط خرید های خوبی داشته است.

پیروز قربانی در گفت و گوی اختصاصی با ایسکانیوز، با بیان اینکه برای دومین سال متوالی سر مربی تیم دسته دومی سردار بوکان هستم، افزود: امسال تلاش می کنیم این تیم را به لیگ دسته اول کشور برسانیم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا او را در سطح اول فوتبال خواهیم دید و اصلا فضا برای کار کردن مربیان جوان در سطح اول فوتبال کشور فراهم است یا خیر اظهار کرد: این بسته به لیاقت من دارد، اما امیدوارم روزی معیار انتخاب مربیان در سطح اول فوتبال کشور تغییر کند، و تنها به میزان توانایی و لیاقت فنی افراد بستگی داشته باشد.

قربانی ادامه داد:من نه مدیر برنامه دارم، نه برای گرفتن تیم دست به دامان افراد غیر فوتبالی می شوم؛ اعتقاد دارم با نتیجه گرفتن تیم های تحت هدایتم، لیاقتم را نشان خواهم داد.

وی ضمن مثبت ارزبابی کردن خریدهای این فصل استقلال، گفت:استقلال درهر سه خط بازیکنان نامداری را جذب کرده است؛ البته با شروع لیگ مشخص خواهد شد که این بازیکنان در کنار هم تا چه میزان می توانند به استقلال کمک کنند.

مدافع اسبق آبی ها در ادامه تشریح کرد: استقلال تیم پر مهره ای است و مربیان این تیم حتما با علم به اینکه می توانند این تیم را مدیریت کنند دست به خرید ستاره ها زده اند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات یار گیری تراکتورسازی به نظرم این تیم امسال جزو مدعیان قهرمانی نیست. جدا از مدعیان سنتی قهرمانی با شناختی که از امیر قلعه نوعی دارم ذوب آهن را جزو مدعیان جدی قهرمانی می دانم.

606

کد خبر: 820044

وب گردی

وب گردی