تولید علم ،تربیت تکنسین وصیانت از دانشگاه ازبرنامه های مهم مدیریتی دکتر رهبر است

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به سیاست های مدیریت جدید در جهت پیشرفت و اعتلای این دانشگاه گفت:تولیدعلم ،تربیت تکنسین ،و صیانت از دانشگاه در برابر تهدیدات ازجمله برنامه های مهم مدیریت دکتر رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی باقری در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور روسای واحد ها و مراکزو شورای تخصصی این استان برگزار شد با تاکید بررعایت اصول و مدیریت اقتصادی درحوزه های مختلف دانشگاه گفت: نگاه دکتر رهبر به مقوله اقتصادی ،نگاه درآمد زایی از تولید علم و بهرگیری بیشتر ازامکانات و املاک دانشگاه است.

رئیس واحد بندرعباس با بیان اینکه صیانت و حفظ املاک دانشگاه باید سرلوحه کار دردانشگاه قرار گیرد عنوان کرد: پیگیری ثبت و اخذ سند مالکیت و مستند سازی اراضی دانشگاه در برابر دست اندازی ها و کوته فکری های برخی افراد امری الزامی است که واحد ها و مراکز باید با جدیت بیشتر دنبال کنند.

باقری آموزش مهارت محور و تربیت و تولید نیروهای متخصص و تکنسین در دانشگاه آزاد اسلامی را نشان از آینده نگری و مسئولیت پذیری دانست و گفت: دانشگاه با این اقدام به دنبال این است تا علاوه بر تقویت شرکت های دانش بنیان خود بتواند نیروهای انسانی متخصص به شریان تولید در کشور تزریق کند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه ششم توسعه در دانشگاه را از جمله وظایف اصلی مسئولان یاد کرد و گفت: سیاست های علم وفناوری ،تعمق معرفت دینی،تقویت مبانی دینی و اسلامی از جمله برنامه هایی است که باید با دقت نظر بیشتر جامه ی عمل پوشانده شود.

این مسئول تعهد و اخلاق کاری در دانشگاه را از دیگر موارد الزامی برشمرد و گفت:رعایت اخلاق و تکریم دانشجویان از سوی دانشگاهیان از جمله مواردی است که باید با بهرمندی از موازین اسلامی صورت گیرد و آثار آن مشهود و هویدا باشد.

وی در ادامه این نشست از شخصیت های دکتر ولایتی و رهبر به عنوان چهره های فرهنگی و ماندگار در کشور یاد کرد و افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت توانمند دکتر ولایتی فصل نو و جدیدی را تجربه می کند که می تواند با شتاب تولیدات علمی و افتخارات خود کشور را در مسیر توسعه قرار دهد.

باقری در پایان ارزش آفرینی دانشگاهها را دو مقوله کیفیت و کنترل هزینه دانست و گفت: بالا بردن کیفیت دانشگاه همراه با رعایت و کاهش هزینه ها موجب می شود تا دانشگاه بتواند راه حیات و پیشرفت خود را هموار سازد.

رییس دبیرخانه هیات امنا نیز با اشاره به سیاست های کلان این دانشگاه و حرکت در این مسیر مهم گفت: آینده این دانشگاه با برنامه های مدون دکتر ولایتی و دکتر رهبر به سرانجام روشنی ختم می شود و ما وظیفه داریم تا با این حرکت نوین ، همگام و همراه شویم .

محسن دهقانی افزود:« همه باید در ارتقای این دانشگاه کوشا باشیم و با برنامه ریزی صحیح و مدون در راستای خدمت رسانی گام های بلند و مفیدی برداریم .

این جلسه با اظهار نظر و یررسی مسائل مختلف پیگیری و مصوباتی نیز به تایید جمع حاضر رسید.

200

کد خبر: 820114

وب گردی

وب گردی