تمرکز‌زدایی، نظارت کامل بر مصاحبه و استفاده از استادان متعهد از مزایای آزمون بصورت استانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از شرکت 2570 داوطلب در مصاحبه دکتری تخصصی خبر داد.‎

دکتر عزیز جوان پور در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آغاز مصاحبه دکترای تخصصی در واحد ارومیه اظهار کرد: از مورخه 3/5/96 به مدت 4 روز بیش 2500داوطلب آزمون دکتری تخصصی در واحد ارومیه مصاحبه خواهند شد.

وی ادامه داد: در این راستا تارنمای ویژه دواطلبان و کانال تلگرامی آن از اولین ساعات اعلام نتایج فعال و پیامک های تبریک و اطلاع رسانی به فراخور زمان به داوطلبان ارسال شد، همچنین از مورخه 2/5/96 زمان بندی حضور داطلبان روی سایت قرار گرفت.

رئیس واحد ارومیه تصریح کرد: در بحث گروه های مصاحبه در اولین روز استعلام سازمان اعضای گروه های مصاحبه به مرکز سنجش ارسال و حکم کلیه مسئولین واعضای ستاد اجرایی فرآیند مصاحبه صادر شد همچنین در مورخه 29/4/96 احکام کلیه اعضای گروه های مصاحبه صادر و مدیران گروه، گروه های مصاحبه را تشکیل دادند.

دکتر جوان پور عنوان کرد: تعداد کدرشته های مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی 21 رشته است که در 3 واحد های ارومیه، خوی و مهاباد در سطح استان برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: انجام آزمون به صورت استانی و با تفویض اختیار به استان‌ها نه تنها باعث افزایش کیفیت و بومی گزینی می‌شود بلکه به هر داوطلب فرصت مصاحبه در چند محل داده تا شانس بیشتری با انتخاب خود به دست آورد.

وی افزود: تمرکز‌زدایی، نظارت کامل و دقیق بر فرآیند مصاحبه و استفاده از استادان متعهد و متخصص با مرتبه علمی بالا از دیگر مزایای آزمون بصورت استانی است.

دکتر عزیز جوان پور همچنین ضمن قدردانی از عوامل دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در بسترسازی برای برگزاری هر چه بهتر آزمون مصاحبه دکترا خاطرنشان کرد: ایجاد وای فای رایگان، مکان استقرار به تفکیک خواهر و برادر، نمازخانه، کافی نت، پذیرایی و اسکان موقت داوطلبان به نحو مطلوب انجام گرفته است تا داوطلبان در نهایت آرامش و بدون اتلاف وقت و معطلی مصاحبه خود را انجام دهند.

وی همچنین در ادامه ضمن قدردانی از سازمان مرکزی در برگزاری مصاحبه ها در استان ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آزمون مصاحبه دکترا تخصصی برای اولین بار در استان ها برگزار می شود وجود برخی از نواقصات در آن طبیعی است که امیدواریم در سال های آینده با برنامه ریزی های انجام گرفته شاهد رشد و شکوفایی در این زمینه باشیم.

200

کد خبر: 820169

وب گردی

وب گردی