پانزده درصد به چه کسانی رسیده/اعتراض علنی استقلالی ها!

بازیکنان استقلال خواستار دریافت پول از مسوولان شدند و به دریافتی برخی نفرات معترض شدند.

به گزارش ایسکانیوز، بازیکنان استقلال هم مانند قرمزها به دریافت پول از مسوولان معترض شدند و این موضوع را بصورت علنی مطرح کردند زیرا از اعتراض اعضای تیم رقیب با خبر شدند و از طرفی دیگر معتقدند که برخی بازیکنان تیم پول گرفتند.

این داستان به قبل از آغاز تمرینات و اردوی تیم مربوط است که بازیکنان با مسوولان توافق مالی کردند اما پولی نگرفتند و پس از آن نیز تیم عازم ارمنستان شد.

البته برخی بازیکنان خبرهایی دریافت کردند که چند بازیکن قدیمی تیم که با استقلال قرارداد نیز دارند و نیازی به توافق نداشتند از باشگاه پول دریافت کردند و قرار بر این بوده که همه چیز سکرت و پنهان بماند و لو نرود تا دیگر بازیکنان تیم از ماجرا با خبر نشوند.

این در حالی است که اخبار سرانجام لو رفت و بازیکنان جدید و برخی از بازیکنان جوان تیم از اتفاقات باخبر شدند و اعتراض خود را به اقدامات غیر حرفه ای باشگاه و مسوولان ارائه کردند.

از طرفی منصوریان به بازیکنان اعلام کرده که در آستانه بازی مهم استقلال سر وصدا نکنند و منتظر بمانند تا مشکلات مالی به پایان برسد اما بازیکنان معترض خواستار رسیدگی توسط مربی تیم شدند زیرا در غیر این صورت کوتاه نمی آیند.

کد خبر: 820182

وب گردی

وب گردی