دانشجویان سرمایه های ارزشمند این کشور و ثمرات بزرگترین دانشگاه حضوری جهان هستند

متن پیام دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان واحد تهران غرب، در این مراسم توسط منوچهر امیرفیروزکوهی معاون دانشجویی فرهنگی واحد تهران غرب قرائت شد.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام دکتر رهبر بدین شرح است:

بسمه تعالی

درخت تو گر بار دانش بگیرد ​​​به زیر آورد چرخ نیلوفری را

دانش آموختگان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

اکنون که به لطف الهی و تلاش و کوشش وافر خویش توانسته اید، دوره تحصیل خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با موفقیت سپری کنید و سند افتخار چند سال دانش آموختگی خود را به دست آورید، اینجانب، در این ایام گرانقدر که مزین به دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) شده است، به نمایندگی از همکارانم در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی این موفقیت را به شما دانش آموختگان گرامی و خانواده های عزیزتان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمت و تحصیل در دانشگاهی نصیبمان شده است که با نفس قدسی رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) این نهال نوپا کاشته شد و با درایت های مقام معظم رهبری و تلاش سخت کوشانه آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز به شجره طیبه تنومند و تناور تبدیل شده است و در جای جای این سرزمین فرخنده به بارنشسته است، شما عزیزان سرمایه های ارزشمند این کشور هستید و ثمرات بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به شمار می آیید.

عزیزان، دانش آموختگی پایان کار نیست بلکه ابتدای ورود به عرصه های مختلف اجتماعی و آغازی است برای کمک به پیشرفت و توسعه کشورمان، امروز دانایی رمز قدرت و پیشرفت جوامع است، قطعا انسانهای دانشمند، ولایتمدار، متخصص، مبتکر، اخلاقمدار و قانونمدار سرمایه های ارزشمند و مولد ثروت این مرز و بوم هستند.

امید است شما عزیزان با بهره گیری از تجربیات سال های تحصیل خود در دانشگاه آزاد اسلامی بتوانید زمینه پویایی و بالندگی توسعه علمی و به تبع آن حل مسائل و مشکلات کشور را فراهم کنید.

با تبریک مجدد دانش آموختگی شما عزیزان، از همه مسئولان دلسوز، استادان فرهیخته و کارکنان خدوم واحد تهران غرب تشکر می کنم و امیدوارم در سایه الطاف و رحمت بیکران خداوند سبحان در پرتو تلاش های علمی خویش به مدارج عالی تر آموزشی و تخصص راه یابید.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

200

کد خبر: 820207

وب گردی

وب گردی