شهریاری: از 12 سالگی هوادار تراکتور بودم/ امسال بحث قهرمانی و جایگاه نداریم 

کاظم شهریاری قائم مقام باشگاه تراکتور معتقد است که امسال نباید هواداران از این تیم انتظار قهرمانی داشته باشند.

کاظم شهریاری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، گفت:باشگاه تراکتور حدود سه میلیارد بدهی دارد که ما می خواهیم با کمک مسوولین استانی و کار و تلاش سردار آجرلو این مبلغ را مبلغ را تامین کنیم.

امسال اصلا بحث جایگاه در جدول را نداریم

همه از تراکتورسازی انتظار قهرمانی دارند، اما ما امسال اصلا بحث جایگاه در جدول را نداریم. امسال به حول و قوه الهی و با تلاش کادر فنی و بازیکنان،تلاش می کنیم که بتوانیم جایگاهی در شان تراکتورسازی به دست آوریم.

به کمک پرشورها نیاز داریم تا نتیجه بگیریم

متاسفانه همانطور که می دانید ما نتوانستیم امسال بازیکن جذب کنیم و مجبور شدیم تعدادی از بازیکنان غیور آذری را به ترکیب اضافه کنیم. به هرحال این بازیکنان برای اینکه در ترکیب موفق عمل کنند باید در درجه اول دور از استرس باشند و بعد از آن بتوانند در ترکیب تراکتور همه تلاششان را بکنند تا تیم نتیجه بگیرد، ولی باید بدانیم که شرایط با سالهای قبل فرق کرده و ما به کمک پرشورها نیاز داریم تا نتیجه بگیریم .

از زمان جام تخت جمشید طرفدار تراکتور هستم

شما از من پرسیدی که چرا از پست مسوول فرهنگی باشگاه تراکتورسازی به عنوان قائم مقام باشگاه انتخاب شدم. البته آقای آجرلو لطف داشتند، ولی قبول این سمت ربطی به او ندارد. من قبل از اینکه مسوول فرهنگی باشم هم در روابط عمومی باشگاه بودم پیش از آن روی جایگاه تماشاگران تراکتور بودم. من از زمان جام تخت جمشید طرفدار و علاقمند تراکتور هستم.

اولین خاطره من از تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

یکی از اولین خاطراتی که با تراکتور دارم در سن 12 سالگی است. در جام تخت جمشید. ماه رمضان بود و من برای تماشای بازی دو سه ساعت زودتر به استادیوم رفه بودم و جایگاه هم آفتاب شدیدی داشت. همه اطراف من آب می خورند و من تشنه تا افطار صبر کردم. یادم هست که تراکتور اول یک بر صفر جلو افتاد ولی بعد از آن آلن بیتل بازیکن انگلیسی پرسپولیس گل تساوی را به ثمر رساند و حال همه ما را گرفت.

حرف آخر با پرشورها

حرف آخر من با هوادارها است امیدوارم که همه آنها در سرتا سر ایران شرایط امسال ما را درک کنند. امیدوارم همان شعار همیشگی را که تحت هر شرایطی تیم را تشویق و حمایت می کنند را اجرایی کنند تا تراکتور با کمک آنها به جایگاه خوبی در جدول برسد.

603

کد خبر: 820251

وب گردی

وب گردی