دستگیری قاتل فراری در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی گسترده قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در شهرستان فهرج به زاهدان متواری شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر مخفی شدن قاتل فراری که در دهم بهمن‌ماه سال 1395 در شهرستان فهرج کرمان اقدام به قتل کرده بود، در یکی از محلات شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، هویت قاتل فراری را که با نام مستعار در شهرستان زاهدان زندگی می‌کرد، را به دست آورده و مورد شناسایی قرار دادند.

ملاشاهی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در مخفیگاهش در زاهدان دستگیر کرده و در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.

901

کد خبر: 820290

وب گردی

وب گردی