محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز(چهارشنبه ) 4 مردادماه تا روز شنبه 7 مردادماه خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "علیرضا قدمی" با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات و روز های پایانی هفته، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) 4 مردادماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 7 مردادماه از محورهای"کندوان، هراز و سوادکوه" ممنوع است .

وی افزود: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور کندوان، خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور" کرج – چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا ساعت 24 جمعه 6 مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه در این محور از ساعت 17روز جمعه 6 مردادماه تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قدمی همچنین به محدودیت های ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد کلیه تریلرها در محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت12 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هفته از محورهای هراز ممنوع است.

وی افزود: در محور فیروز کوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه6 مردادماه از " تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

701

کد خبر: 820351

وب گردی

وب گردی