کاشانی: اطلاعاتی از محرومیت سرخپوشان ندارم/ کاری به قهرمانی پرسپولیس ندارم

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اطلاعاتی از محرومیت باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده ژوزه ندارم.

جعفر کاشانی در گفت و گو با ایسکانیوز درمورد محرومیت باشگاه پرسپولیس و کسرامتیاز از تیم به خاطر شکایت خوزه مانوئل گفت: اطلاعاتی از محرومیت و کسرامتیاز پرسپولیس ندارم و در جریان حکم فیفا علیه پرسپولیس نیستم.

وی در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران برای کمک مالی اظهارداشت: چه ایرادی دارد که هواداران به باشگاهی که اعتماد دارند کمک مالی کنند. تمام باشگاه های بزرگ متکی به هواداران هستند و الان هم مخالف کمک مالی هواداران به پرسپولیس برای حل پرونده خوزه مانوئل نیستم.

کاشانی ادامه داد: شرایط پرسپولیس خیلی خوب بوده و شاگردان برانکو آماده بازی با فولاد خوزستان هستند و فکر می کنم پرسپولیس پیروز میدان باشد و سه امتیاز از هفته نخست مسابقات لیگ برتر کسب کند.به نظرم باشگاه پرسپولیس در حال شکل گیری است و مدرن شده است.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از قهرمانی مجدد سرخپوشان در لیگ برتر گفت: کاری به قهرمانی پرسپولیس ندارم باید به باشگاهی مدرن تبدیل شویم تا از پتانسیل هایمان در طول سال های آینده استفاده کنیم و از وجود نخبه ها بهره مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش انجام می شود و مساله بودن یا نبودن من در باشگاه پرسپولیس مطرح نیست و مهم این است افرادی که حضور مفیدتا کنون داشته اند در مجموعه باشگاه فعالیت خواهند کرد.

600

کد خبر: 820392

وب گردی

وب گردی