سامره: بازوبند استقلال را من می بندم/امیدوارم در لیگ یک شاهد داوری های بودار نباشیم

علی سامره سرمربی مس رفسنجان معتقد است که باید بر لیگ یک هم مثل لیگ برتر نظارت باشد تا دیگر شاهد داوری های بودار نباشیم.

علی سامره در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت:خوشبختانه مس نسبت به سالهای گذشته بهتر شده است. من سعی کردم در ترکیب این تیم از 15،16 بازیکن جوان رفسنجانی استفاده کنم. من از همین جا به استقلال و تیم ملی رسیدم و لییونر شد. پس هیچ کس به اندازه من نمی تواند مدعی دلسوزی برای این تیم باشد. خوشبختانه مدیریت و کادر فنی هم به من خیلی کمک کردند.

او ادامه داد: من برنامه دو ساله ای به باشگاه دادم که بر اساس آن من سال دوم قول صعود به لیگ برتر را دادم. حضور در لیگ برتر دور از دسترس نیست و بستگی به تلاش بازیکنان دارد. در حال حاضر مربیان جوانی در لیگ برترهستند و امیدوارم که به زودی فاصله لیگ برتر و لیگ یک کم شود.

سامره با اشاره به مشکلات داوری در لیگ یک در سالهای گذشته، گفت: لیگ یک از آن فوتبال سیستم علی اصغری درآمده است و من امیدوارم که مسوولین هم نظارت ویژه ای به این لیگ داشته باشند تا دیگر شاهد داوری های بودار در بازیها نباشیم.

سامره در مورد فصل نقل و انتقالات در استقلال ادامه داد:جباری و منتظری جزو بهترین بازیکنهای ایران هستند که روزهای خوبی را هم با این تیم پشت سر گذاشتند. جباری هر زمان در ترکیب بوده به استقلال کمک کرده و منتظری هم چه از لحاظ اخلاقی و فنی همیشه در استقلال مثمر ثمر بوده است.

وی افزود: باید بحث سن را برای منتظری و جباری فاکتور گرفت آنها می توانند کمک دست منصوریان باشند. در مورد بازوبند هم که بحث می شد باید بگویم بعید می دانم مشکلی در استقلال برای کاپیتانی باشد. بازوبند یک تکه پارچه است و کسی را بزرگ نمی کند. بنویسید اگر بازوبند مشکل ساز شد من می بندم(می خندد)

603

کد خبر: 820435

وب گردی

وب گردی