مسئولان باید در قبال جنایات در مسجد الاقصی واکنش نشان دهند/ جنبش دانشجویی همواره پیشگام بوده

مسئول هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جنبش دانشجویی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین همیشه قبل از مسئولان دست به کار شده و همواره پیشگام بوده است.

وحید شورآبی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: روز گذشته ساعت 17 در مقابل سردر دانشگاه تهران اجتماعی با عنوان حرم الاقصی در اعتراض به هتک حرمت مسجد الاقصی برگزار شد. دانشجویان زیادی در این تجمع حضور داشتند و دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی هم در این تجمع شرکت کردند اعتراض خود را به اقدامات رژیم صهیونیستی نشان دادند.

او تاکید کرد: جنبش دانشجویی همیشه قبل از مسئولان دست به کار شده و همواره پیشگام بوده است. در این مورد نیز جنبش دانشجویی پیش از مسئولان وارد شدند و انزجار خود را نسبت به اقدامات رزیم صهیونیستی نشان دادند و خوشبختانه این مراسم بازتاب گسترده ای هم داشت.

مسئول هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد:یکی از گلایه های جنبش دانشجویی این است که چرا مسئولان تا به امروز سکوت کرده اند و پاسخ درخور و واکنش مناسبی نسبت به این اقدامات نشان نداده اند.

او ادامه داد: در جمهوری اسلامی کسی نیست که جنایات صهیونیست ها را تایید کند اما با توجه به اینکه مقابله به این رژیم مورد اتفاق همه احزاب، گروه ها و گرایشات سیاسی است، چرا تا به حال مسئولان دولتی و حتی انقلابی که در موضوعات مشابه از آن ها موضع گیری هایی دیده می شد، سکوت کرده اند؟

شورآبی در پایان گفت: این موضوع باید به لحاظ حقوقی نیز بررسی شود و این مسئله در مجامع بین المللی نیز مطرح شود و این جنایات می بایست در محافل دیپلماتیک بازتاب داشته باشد.

201

کد خبر: 820470

وب گردی

وب گردی