تست سه باره از جباری/نوروزی مخالف و منصوریان موافق!

جباری باز هم برای وضعیت خود تست داد و حتی اعلام شده که به این اوضاع معترض است.

به گزارش ایسکانیوز،اوضاع جباری برای کل تیم استقلال مشکل ساز شده است و پزشکان هر چه تلاش می کنند مدرکی برای تایید سلامت وی پیدا نمی کنند!

این در حالی است که منصوریان به ماندن این بازیکن اصرار دارد و به نوعی در معذورات قرار گرفته است زیرا هم جباری دوست قدیمی و هم محلی وی است و هم برای فصل پیش روی استقلال برای ماندن جباری به منتظری قول داده است اما سلامت کامل این بازیکن تایید نمی شود و تلاش برای اثبات این موضوع بی فایده است.

این بازیکن با مشکل مصدومیت قدیمی مواجه است و این داستان ادامه دارد و مربیان استقلال نیز نمی توانند موفقیت و اوضاع تیمی مانند استقلال فدای ماندن به هر قیمت یک بازیکن کنند.

گفته می شود که منصوریان از نوروزی خواسته تا خود تست دیگری از جباری بگیرد و وضعیت نهایی وی را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهد تا وی بتواند در مورد این بازیکن تصمیم گیری کند.

اصرار منصوریان به وضعیت جباری به این دلیل است که وی باید نام یک بازیکن را از لیست خارج کند و اگر جباری نتواند به تیم کمک کند باید از لیست جدا شود.

البته وضعیت این بازیکن پس از تستهای بسیای که از وی گرفته شده مشخص است اما در مورد ماندنش در تیم منصوریان موافق است و پزشکان و مسوولان مخالف زیرا با حضور یک بازیکن مصدوم در تیم جای یک بازیکن آماده گرفته می شود و حالا باید دید مربی تیم تا چه زمانی قصد کش دادن این ماجرا را دارد.

کد خبر: 820520

وب گردی

وب گردی