رجبی:  سازمان نظام مهندسی راه خود را در مقابل همه دستگاه های نظارتی و دولتی حفظ می کند

رییس سازمان نظام مهندسی کشور و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: سازمان نظام مهندسی می تواند عرصه و راه خود را در مقابل همه دستگاه های نظارتی و دولتی حفظ کند به طوری که این سازمان با دارا بودن بیش از ۴۰۰ هزار عضو بتواند جایگاه واقعی خود را داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز؛ رجبی، رییس سازمان نظام مهندسی گفت: از این به بعد کارها را با وسواس و جدیت دنبال می کنیم . با دقت بخشنامه و دستورالعمل هایی که از حوزه وزارت راه و شهرسازی صادر خواهد شد را بررسی می کنیم و موضوعات آن را با مفاد قانون تطبیق می دهیم.
رجبی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی از آن دسته سازمان هایی است که شخصیت ، قانون و ساختارهای مستقل داردو شرح وظایف شناختی این مجموعه را با استفاده از این ابزارها بررسی می شود.
وی گفت: پیامی که رییس سازمان نظام مهندسی با حکم رییس جمهور منصوب می کند این است که سازمان نظام مهندسی جز هیچ سازمانی نیست و مستقل است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشور و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما باز هم علاقمند هستیم که سازمان نظام مهندسی را در یک قواره ، هم افزایی و برخورد توأم با تعامل مثبت و نگاه همراه با حسن و ظن اداره کنیم اما این به معنی عدم توانایی ما در استفاده از ابزارهای قانونی نیست.
رجبی در پایان گفت: به همکارانمان با قدرت می گوییم که شما امروز صاحب سازمانی هستید که می تواند عرصه و راه خود را در مقابل همه دستگاه های نظارتی و دولتی حفظ کند به طوری که این سازمان با دارا بودن بیش از ۴۰۰ هزار عضو بتواند جایگاه واقعی خود را داشته باشد. ما کاری نخواهیم کرد که آیندگان به ناتوانی ما لعنت بفرستند.

402

کد خبر: 820525

وب گردی

وب گردی