ظرفیت های دانشگاهی در برگزاری کنگره شهدای کردستان به کارگرفته می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در زمینه برگزاری کنگره شهدای کردستان استفاده می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدقربان کیانی در جلسه هماهنگی کمیته دانشجویی کنگره سرداران و 5400 شهید استان کردستان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان آماده همکاری و مشارکت در بحث برگزاری این کنگره هستند.

وی ادامه داد: تمامی دانشگاه ها آمادگی خود را در خصوص مشارکت و همکاری در بحث برگزاری این کنگره اعلام کرده اند و خوشبختانه دانشگاه ها ظرفیت های خوبی نیز در این بخش دارند که باید از آنها به نحو مناسب بهره برداری شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج عنوان کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با همکاری بسیج دانشجویی استان فعالیت های خوبی را آغاز کرده ایم که انتظار می رود بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مسائل دنبال و پیگیری شود.

ابراهیم حسینی دبیر کنگره سرداران و 5400 شهید استان کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: مشارکت فعالانه تمامی دانشگاه های استان کردستان در برگزاری این کنگره یک نیاز لازم و ضروری است.

وی گفت: کنگره شهدای کردستان قرار است سال 97 برگزار شود و به دلیل اهمیت آن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید همه ادارات و سازمان های دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی در امر برگزاری آن مشارکت داشته باشند.

رئیس بسیج دانشجویی استان کردستان نیز در جریان برگزاری این جلسه گزارشی از فعالیت های کمیته دانشجویی کنگره شهدای کردستان را ارائه کرد.

در این نشست همچنین معاونین فرهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان نیز حضور داشتند و مهمترین فعالیت ها و برنامه های این کمیته مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

201

کد خبر: 820544

وب گردی

وب گردی