نوروزی : دنبال کوپن فروش مواد مخدر نیستیم

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به طرح مجلس برای کنترل معتادان گفت: ما در این طرح به دنبال کوپن فروش مواد مخدر به معتادان نیستیم.

حجت السلام حسن نوروزی نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد طرح اخیر مجلس برای جلوگیری از اعدام های حاملان مواد مخدر گفت: ما با این طرح جلوی اعدام بخشی از کسانی که حامل مواد مخدر هستند را می گیریم البته موارد خاص مثل قاچاقچیان بزرگ را حتما اعدام خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: ما در مورد اعدام هایی که در اثر مواد مخدر انجام می شود هیچ توجهی نمی کنیم که با این کار چه تعداد فرزند بی سرپرست می شوند و یا چه مشکلاتی برای خانواده آن ها پیش می آید.

نوروزی در مورد بخشی از این طرح گفت: در این طرح ما معتادان را تحت کنترل در می آوریم و با آسیب شناسی که از آن ها می کنیم زمینه برگشت به جامعه را برای آن ها فراهم می کنیم.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ضمن اشاره به محتوای این طرح بیان کرد: ما در این طرح به دنبال کوپن فروش مواد مخدر به معتادان نیستیم بلکه می خواهیم با کنترل مواد مصرفی آن ها ، از مصرف هرگونه مواد مخدر صنعتی جلوگیری کنیم.

وی در مورد این که آیا این طرح از افزایش معتادان جلوگیری می کند یا نه خاطرنشان کرد : قطعا این طرح از افزایش معتادان جلوگیری خواهد کرد.

کد خبر: 820708

وب گردی

وب گردی