صدیقی: تحریم های اخیر آمریکا تجمیع تحریم های قبلی نیست

خطیب جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: تحریم ها اخیر آمریکا،تجمیع تحریم های قبلی نیست بلکه تحریم های جدیدی شامل اشخاص و سازمان های جدیدی است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام صدیقی خطیب جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه تهران، گفت: تقوا و صبر دو بالی است که انسان را از همه گرفتاری ها نجات خواهد داد و انسان را به پرواز در خواهد آورد تا به مقام قرب و ولایت الهی نائل شود.

وی افزود: رمز عزت ابدی حضرت یوسف(ع) ، تقوی و صبر ایشان بود.

صدیقی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، ادامه داد: هیچ صحبت خصوصی و مجلس سری نیست که خداوند در آن حضور نداشته باشد.کسی از حضور خداوند نمی تواند غائب باشد.گناهان و رذائل اخلاقی حجاب ما در دیدن حضور خداوند است.

وی گفت: کسانی که مست ثروت، شهوت و قدرت اند و به امور وهمی و خیالی مشغول اند نباید در این حالت به نماز نزدیک بشوند.

حجت الاسلام در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) ، اظهار داشت: میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در پیش است که زیارت ایشان از نظر آثار محیر العقول است.بزرگانی در این ایام به رحمت حق رفته اند که طلب رحمت را برای همگی آنها دارم.

وی با اشاره به وضع تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان گفت: این تحریم ها تجمیع تحریم های قبلی نیست بلکه تحریم های جدیدی شامل اشخاص و سازمان های جدیدی است.همه مسئولین اجرایی ما گفته اند که این تحریم ها نقض روح و پیکره برجام است.

منبع: مهر

302

کد خبر: 820863

وب گردی

وب گردی