گزارش دیدار سپاهان و سایپا

در چارچوب هفته اول لیگ برتر از ساعت 20:30 سپاهان میزبان سایپا است؛ این دو تیم در حالی در چارچوب هفته اول لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که دو تیم می خواهند برای یک شروع خوب در لیگ، گام اول را محکم بردارند.

به گزارش ایسکانیوز، سپاهان اولین بازی خود در ورزشگاه نقش جهان در فصل جدید را در حالی آغاز می کند که هواداران این تیم استقبال نسبتا خوبی از این تیم کرده اند؛سپاهان در فصل نقل انتقالات عملکرد قابل قبولی داشته است؛ اصفهانی ها امیدوارند این تیم امسال با هدایت زلاتکو کرانچاربه روز های خوب گذشته بازگردد. سایپا و علی دایی در اولین گام کار سختی را در اصفهان خواهند داشت.

ورزشگاه:

نقش جهان اصفهان

تیم داوری

پیام حیدری، حسن ظهیری، سجاد طوری، علی صفایی، علیرضا یزدانی

کارت زرد

در دقیقه 43مهدی ترابی از سایپا

در دقیقه 44 محمد رضا سلیمانی از سایپا

در دقیقه 44 صشاهین ثاقبی از سپاهان

ترکیب سپاهان

مهدی صدقیانی، ابوالحسن جعفری، رودریگز، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، رسول نوید کیا، میلاد سرلک، شاهین ثاقبی، جلال الدین علی محمدی، حسین پاپی و مهرداد محمدی

ترکیب سایپا

محمد رضا اخباری، آرش رضاوند، محمد دانشگر، رضا علیاری، مهدی ترابی، مهدی زاده، رضا اسدی، حامد شیری، امید خالدی، محمد رضا سلیمانی(60 علی قلی زاده) و محمد عباس زاده

شرح بازی در نیمه اول

این بازی در حالی در پایان نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسیده که در مجموع شاهد بازی نسبتا کم تحرک و سردی بودیم. در ابتدای نیمه اول این تیم سپاهان بود که توپ و میدان را در دست داشت و چند حمله خطرناک را روی دروازه سایپا انجام داد اما موفق به گلزنی نشد؛ در ادامه شاهد یک بازی پایاپایی از هر دو تیم بودیم و دروازه هیچ کدام از دو تیم تهدید نشد.

شرح بازی در نیمه دوم

بازی در ابتدای نیمه دوم نیز مانند نیمه اول با حملات سپاهان آغاز شد اما در ادامه باز هم بازی متعادل شد؛ سرانجام یخ این بازی با سوپر گل مهدی ترابی در دقیقه 83 آب شد؛ سایپایی ها هنوز مشغول شادی بابت گل زیبای ترابی بودند که یک دقیقه بعد جلال الدین علی محمدی روی پاس خوب پاپی گل تساوی را به ثمر رساند. دو تیم در ادامه چند موقعیت مناسب گلزنی دیگر را خلق کردند. در نهایت این بازی که در دقایق آخر بسیار زیبا دنبال می شد با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

شرح گل ها

دقیقه 83 مهدی ترابی با یک حرکت زیبای انفرادی با یک ضربه فوق العاده دروازه سپاهان را باز کرد.

در دقیقه 84 سپاهان با حرکت زیبای پاپی در نهایت توپ را به جلال الدین علی محمدی رساند و او با یک ضربه سر دروازه سایپا را باز کرد.

دقایق حساس

دقیقه 4 – سانتر خوب پاپی از سمت چپ با ضربه سر علی محمدی همراه شد اما این توپ با فاصله اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 6 – موقعیت بسیار خوب برای بازیکنان سپاهان در وضعیت تک به تک با اخباری به دست آمد اما ضربه ثاقبی را مدافعان به کرنر فرستادند.

دقیقه 45: سانتر مهراداد محمدی روی ضربه کرنر با ضربه سر مدافع جلو آمده سپاهان همراه شد اما اخباری این توپ را مشت کرد.

دقیقه 49: موقعیت تک به تک مهرداد محمدی روی پاس علی محمدی با اخباری را دروازه بان سایپا با پای خود مهار کرد تا همچنان دروازه این تیم بسته بماند.

دقیقه 51: سانتر خوب ترابی با ضربه سر عباس زاده همراه شد اما این توپ نیز راهی به دروازه صدقیانی نیافت.

دقیقه 61: حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان به مهرداد محمدی رسید اما این بازیکن در دهانه دروازه در زدن ضربه نهایی ناکام بود.

دقیقه 89: حرکت انفرادی میرزایی او را در موقعیت تک به تک با اخباری قرار داد اما در آخرین لحظه مدافع سایپا توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 90: ضربه کرنر را پاپی ارسال کرد اما ضربه سر پورقاز در شرایط مناسب با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 90+1 : سانتر خوب شاه علیدوست با ضربه سر عباس زاده همراه شد اما صدقیانی با یک واکنش زیبا دروازه سپاهان را نجات داد تا توپ راهی کرنر شود.
دقیقه 90+1: کرنر ارسالی ترابی باز هم با ضربه سر عباس زاده همراه شد اما توپ با اختلاف اندکی به اوت رفت.

بازی از نگاه سکوها

سپاهان در حالی بازی را آغاز کرد که ساسان انصاری را به دلیل محرومیت در کنار خود ندارد؛ از طرفی لی الیویرا دروازه بان اول این تیم در تمرینات روز قبل از بازی دچار مصدومیت شد در حالی که مهدی امینی گلر دوم هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است و کرانجار ناچار به استفاده از حسین صدقیانی در درون دروازه باشد.

بازی در دقایق پایانی نیمه اول به خشونت کشیده است و داور سه بار از کارت زرد خود در کمتر از پنج دقیقه اسفاده کرد.

طرفداران سپاهان به شدت این تیم را تشویق می کنند.

چمن ورزشگاه نقش جهان به راحتی کنده می شود و به نظر می رسد از کیفیت منسبی برخوردار نیست.

بازنده بزرگ

سازمان لیگ در ارایه کردن لیست بازیکنان، به خصوص سایپا بسیار ضعیف عمل کردند؛ آنها تنها چند دقیقه به شروع بازی لیست بازیکنان سایپا را آن هم در حالی که ناقص بود به دست رسانه ها رساندند.

غایب بزرگ

ساسان انصاری دومین گلزن برتر فوتبال کشورمان در فصل گذشته با رفتار غیر ورزشی خود در آخرین بازی سال گذشته با محرومیت سه جلسه ای روبرو شد، با از دست دادن این بازی به نوعی بازنده بزرگ بازی بود.

بازیکن برتر

محمد رضا اخباری در هر دو نیمه با عملکرد مناسب خود چند موقعیت منسب گلزنی را از تیم سپاهان گرفت و روز خوبی را پشت سر گذاشت.

606

کد خبر: 820910

وب گردی

وب گردی