جمهوری اسلامی مجوز پرتاب هرگونه موشک سفینه‌بر را در سند برجام دارد/ ایران هرگز آغاز کننده نقض برجام نمی شود

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است جمهوری اسلامی نباید وارد بازی آمریکایی‌ها شده و جلوتر از آنها اقدام به پاره کردن برجام کند.

به گزارش ایسکانیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر نقض روح برجام ازسوی ایران با پرتاب راکت به فضا گفت: ارسال موشک سفینه بر یکی از اهداف جمهوری اسلامی بوده و اجازه آن در برجام داده شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: با توجه به روحیه هیجانی ترامپ آنها به دنبال بهانه برای نقض برجام هستند و ادعاهایی صورت می دهند تا اقدامات و رفتارهای جنون آمیز ترامپ را توجیه کنند، در غیر این صورت خود آنها نیز واقف هستند که اقدام ایران نقض برجام نیست.

وی افزود: با ادعاهای آمریکایی ها مسئولان جمهوری اسلامی نباید عصبانی شده و وارد بازی آنها شوند چرا که تمام اقدامات ما در راستای صلح طلبی بوده و به دنبال سلاح هسته ای نیستیم ضمن اینکه نباید اتحادی را که علیه ایران شکل گرفته بود و توانستیم آن را بر هم بزنیم، خراب کنیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه از ابتدا به بهانه‌گیری‍ های آمریکا واقف بودیم، خاطرنشان کرد: دیپلماسی جمهوری اسلامی تا کنون موفق بوده لذا باید به برجام ادامه دهیم و آنجا که آنها این توافقنامه بین المللی را پاره کردند ما اقدام به آتش زدن آن کنیم.

منبع:خانه ملت

301

کد خبر: 820968

وب گردی

وب گردی