امضای تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه خاتم (ص) و دانشگاه امام حسین (ع)

تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه و دانشگاه جامع امام حسین (ع) در راستای اجرای طرح تحول و توسعه راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز، در راستای اجرای طرح تحول و توسعه راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه و دانشگاه جامع امام حسین (ع) منعقد شد.

سردار سرتیپ پاسدار عباد الله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در دیدار سردار محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) و اعضای هیئت علمی این دانشگاه بر ضرورت توجه به علم و دانش تاکید کرد و گفت: سرمایه اصلی برای هر سازمانی نیروی انسانی متخصص و کارآمد است که باید قدر این سرمایه عظیم را دانست و برای ارتقاء علمی آن تلاش کرد.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه در ۱۰ حوزه کاری و بهره‌مندی از نیروهای متخصص و متعهد در اجرای پروژه‌ها، افزود :در حوزه‌های گوناگون به ویژه نفت، گاز و پتروشیمی نیازمند دریافت علم و دانش و فناوری روز دنیا هستیم تا بتوانیم در انجام پروژه‌ها با شرکت‌های خارجی رقابت کنیم.

سردار عبداللهی ادامه داد: بر همین اساس تعامل با دانشگاه‌ها و حمایت از تحقیقات و پژوهش‌های علمی و انتقال دانش و علم به متخصصان را در دستور کار قرار داده‌ایم و مطمئن هستیم که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در رتبه بندی شرکت‌های مطرح دنیا به لحاظ دانش و اجرای پروژه‌ها جزو بهترین‌هاست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) خواستار واگذاری مدیریت همه جانبه دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) شد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در عرصه موشکی و سازندگی خوش درخشیده است، باید در عرصه علم و دانش نیز نمونه و الگو و سرآمد باشد، لذا با داشتن دانشمندان و مهندسان قوی در این قرارگاه می‌توانیم دانشکده فنی و مهندسی آن دانشگاه را از همه نظر مورد حمایت قرار دهیم.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) نیز در این دیدار به موضوع جذب مهندسان و کارکنان قرارگاه در رشته‌های مختلف در مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و گفت :علاوه بر حضور مهندسان و کارکنان قرارگاه در دانشگاه، طرح‌های مطالعاتی متعددی از سوی پژوهشگران این دانشگاه برای قرارگاه و رده‌های زیر مجموعه در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.

سردارحسنی آهنگر با اشاره به تلاش‌های مهندسان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در انجام پروژه‌های مختلف با بهره‌گیری از علم و دانش و فناوری روز دنیا گفت: آمادگی داریم در هر حوزه‌ای که قرارگاه نیازمند کار مطالعاتی و تحقیقاتی باشد، وارد شده و آنها را یاری کنیم.

301

کد خبر: 821022

وب گردی

وب گردی