جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر اطلاعات

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر اطلاعات برای بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، کمال دهقانی فیروزآبادی از تشکیل جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تا دقایقی دیگر خبر داد و گفت: در این جلسه که با هدف رسیدگی به طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا برگزار می شود، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات حضور می یابد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: بعد از اینکه یک فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در صحن علنی مجلس به تصویب رسید، این طرح به کمیسیون امنیت ملی و برای رسیدگی ارسال شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشا کرد: قرار است کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نظرات و دیدگاه های تمام دستگاه های مربوطه همچون وزارت اطلاعات، وزارت امور خارجه، مرکز پژوهش های مجلس، سایر نمایندگان و نهادهای مربوطه را در این خصوص در نظر بگیرد و با تمام آنها جلسه برگزار می کنیم.

منبع:خانه ملت

301

کد خبر: 821028

وب گردی

وب گردی