رئیسی: ریشه کن شدن فقر مطلق نیازمند حرکت انقلابی است

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ریشه کن شدن فقر مطلق نیازمند حرکت انقلابی است، گفت: موضوع توانمندسازی قشر مستضعف و محروم جامعه به نحوی که بتوانند خود زندگی شان را اداره کنند، باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در جمع اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: چرا باید در شرایط فعلی که قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا نمود پیدا کرده و همگان به آن اذعان دارند، در اقتصاد و معیشت مردم با مشکلاتی مواجه باشیم؟

وی ادامه داد: بشترین مراجعه به بنده مربوط به دغدغه اشتغال جوانان است. ریشه کن شدن فقر مطلق نیازمند حرکت انقلابی است.

حجت‌الاسلام رئیسی تاکید کرد: رهبری در متن حکم انتصاب اینجانب به عنوان خادم آستان قدس، توجه به محرومان را یک وظیفه و ماموریت اصلی تعیین فرموده اند. در روزهای نخست فعالیت، برخی به اینجانب می‌گفتند که فقرا و محرومان را بد عادت نکنید، درحالی که در سیره حضرت رضا نیز خدمت به محرومان متجلی است.

وی افزود: در گذشته اقدامات ماندگاری در زمینه خدمت به محرومان انجام گرفت؛ اما در دوره فعلی، توجه به مستضعفان به عنوان یک اولویت و مأموریت مهم در دستور کار آستان قدس رضوی قرار دارد.

حجت‌الاسلام رئیسی تاکید کرد: در کنار خدمت به محرومان، موضوع توانمندسازی قشر مستضعف و محروم جامعه به نحوی که بتوانند خود زندگی شان را اداره کنند، نیز باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس

302

کد خبر: 821056

وب گردی

وب گردی