هدف برنامه شب شعرطنز انقلاب به چالش کشیدن مسائل اجتماعی است

دبیر برنامه شب شعر طنز انقلاب با اشاره به اینکه هدف این برنامه تنها سرگرمی با طنزی سطح پایین نیست، گفت: قصد داریم در شب شعر انقلاب مسائل اجتماعی را به چالش بکشیم.

محمدرضا شهبازی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره هدف اصلی برنامه شب شعر انقلاب، اظهارداشت: نقد در قالب طنز باعث افزایش ظرفیت مسئولان و مردم می شود همچنین این حوزه مخاطب بیشتری دارد بنابراین تلاش کرده ایم برخی از مسائل روز و مشکلات را در سایر قالب‌ های گفتاری که اتفاقا ساده هم نیست مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه شب شعر طنز انقلاب تنها مختص به شعر نیست، گفت: از همه قالب‌های طنز مانند استندآپ کمدی، موسیقی، نمایش رادیویی طنز و .... که امکان استفاده در برنامه شب شعر را دارد به این برنامه اضافه خواهد شد.

دبیر برنامه شب شعر طنز انقلاب، افزود: این برنامه سعی در همکاری مستمر با اعضای شرکت کننده دارد و این همکاری در آینده در سایر قالب‌های برنامه طنز ادامه ‌دارد.

شهبازی با بیان اینکه آثار افراد برگزیده در نشریات و سایت‌هایی مرتبط با باشگاه طنز انقلاب اسلامی منتشرخواهد شد، گفت: این برنامه به دنبال شناسایی استعدادهای هنری است و در پی ارتباط با اشخاص برگزیده و همکاری های بیشتر با آنان است.

وی در مورد نحوه انتخاب اعضا در برنامه، گفت: این افراد بعد از اعلام عمومی انتخاب شدند و بر طبق علایق خود آثارشان مرتبط با شعر، موسیقی یا استندآپ را به دبیرخانه ارسال می کنند و بعد از بررسی برای شرکت در برنامه انتخاب می‌شوند.

شهبازی اظهار کرد: این برنامه با حمایت باشگاه طنز انقلاب اسلامی برگزار و به صورت ماهیانه اجرا می‌شود. البته در آینده قرار است با تکمیل امکانات بیشتر و ارتقای ظرفیت به صورت هفتگی اجرا شود و در در قالب های متنوع تری به اجرا درآید.

به گزارش ایسکانیوز، برنامه شب شعر طنز انقلاب به همت باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی شکل گرفته است و برخى طنز پردازان با استفاده از قالب هاى مختلف طنز به اجراى برنامه در این شب شعر پرداخته اند. نثر و شعرخوانی طنز، استندآپ کمدی، اجرای موسیقی و ترانه طنز از جمله برنامه‌هایی بود که در این شب شعر توسط جوانان و چهره هاى این عرصه اجرا شد. علاقه‌مندان به طنز و کمدی، می‌توانند جهت حضور و ارائه آثار خود از طریق نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام شعر خود را به نشان tanzym@​_sher ارسال کنند.

502

کد خبر: 821302

وب گردی

وب گردی