همایش تخصصی بررسی مسائل فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی در تهران

صبح امروز با حضورمعاون پرورشی وفرهنگی وزیر آموزش وپرورش، همایش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی در تهران آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز همایش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی با حضور، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر در اردوگاه تربیتی شهید باهنر تهران آغاز شد.

براساس این گزارش؛ در این همایش ، شرکت کنندگان در پنل های تخصصی 3 گانه شرکت می کنند و مسائل اساسی، تأمین اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی ، حوزه های آموزش عمومی قرآن، پژوهش و آموزش عالی قرآن و تبلیغ و ترویج قرآنی را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

گفتنی است؛ این همایش به همت دبیرخانه توسعه فرهنگ قرآنی و باهمکاری دبیرخانه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن، دبیرخانه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن کشور و دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی کشور، به مدت یک روز برگزار می شود و روند توسعه قرآنی در سطح کشور موردبحث و بررسی قرار می گیرد.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این همایش ، از خانواده های قاریان فقید از جمله ، مرحوم دکتر اصفهانی، مرحوم دکتر اعتصامی و حجت الاسلام شهید تقوی ، تجلیل شد.

203

کد خبر: 821327

وب گردی

وب گردی